انرژی

توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: به منظور توسعه شبکه آبرسانی، تامین و پایداری آب شرب، پروژه‌های کوتاه مدت آبرسانی در اندیمشک اجرا می‌شود و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان مهمترین اولویت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در خصوص روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب در اندیمشک اظهار کرد: توسعه شبکه آبرسانی اندیمشک با اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت در دستور کار ما قرار دارد که در این راستا عملیات احداث ۱۱ حلقه چاه آب در مناطق مختلف شهر آغاز شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه حفر این چاه‌ها در کمترین زمان ممکن و مطابق با آخرین استانداردهای روز کشور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با بهره‌برداری کامل از این طرح شاخص آبرسانی توسط شرکت آبفا خوزستان، مناطق مختلف شهر اندیمشک از آب پایدار با فشار و کیفیت مناسب برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان همچنین با اشاره به آغاز عملیات احداث مخزن یک هزار متر مکعبی شهر آزادی بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح فشار و کیفیت آب شهر آزادی به میزان قابل توجهی استانداردسازی و تقویت می‌شود.

علیدادی با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان خوزستان و قدردانی از نقش سازنده سپاه و بسیج سازندگی در تامین امنیت و رفع محرومیت مناطق کمتر توسعه یافته، عنوان کرد: مناطق روستایی اندیمشک نیز تحت پوشش این طرح آبرسانی قرار گرفته و عملیات اجرایی آن در اندیمشک آغاز شده است‌ که بهره‌برداری از آن، موجب افزایش رضایت شهروندان از خدمات این حوزه می‌شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی و اجرای چندین طرح بزرگ در حوزه آبرسانی شهرستان اندیمشک، گفت: تسریع در روند اجرایی طرح‌های حوزه آبرسانی و فاضلاب این شهرستان با جدیت در دستور کار است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا