انرژی

فراخوانی برای تعیین کارگزاران سکوی پشتیبانی از فعالان حوزه آب

فراخوان تعیین کارگزار ایجاد سکوی پشتیبانی از شرکت‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌ زیست به همت ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از سوی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست‌جمهوری فراخوانی برای تعیین کارگزار ایجاد سکوی پشتیبانی از شرکت‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست منتشر شد.

همچنین بخوانید

از جمله خدمات مورد انتظار از کارگزار، ایجاد زیرساخت شناسایی، همرسانی، پشتیبانی شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه آب، اقلیم و محیط زیست، رصد و توسعه بازار محصولات و خدمات دانش‌بنیان بخشی، ایجاد زنجیره ارزش و تامین کالا و محصولات دانش بنیان، زمینه‌سازی برای تشکیل کنسرسیوم‌ها و تشکل‌های دانش‌بنیان حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست و توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و رتبه‌بندی محصولات و خدمات است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، کارگزاران، شرکت‌ها و مراکز توسعه کسب و کار می‌توانند رزومه و مستندات خود را تا پایان بهمن ماه جاری به تارنمای ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان‌ آب، اقلیم و محیط‌زیست به نشانیab.isti.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا