بانکبانک و بیمه

«مهدی اسماعیل بیگی» مدیر شعب بانک سپه استان یزد شد

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک سپه استان با حضور پرتوافکنان عضو هیأت مدیره، محمد ابوالحسنی عضو هیأت عامل و معاون حقوقی و یداله جعفری عضو هیأت عامل و معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت سپه و جمعی از مسؤولان استانی و نظامی در سالن غدیر یزد برگزار شد.

پرتوافکنان، عضو هیأت مدیره بانک سپه در این مراسم ضمن تقدیر از ۳۵ سال فعالیت و زحمت صادقانه ابوالفضل برزگر اظهار کرد: به لطف خدا و تلاش مسؤولان بانک بعد از پروژه ادغام در حال حاضر بانک سپه یک بانک یکپارچه با ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه در سطح کشور است که از لحاظ سرمایه انسانی خبره، یکپارچه و همدل در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی، بانک سپه را یک بانک تجاری و دولتی خواند که در تمام بخش‌های اقتصادی فعالیت می‌کند و بیش از پیش آماده خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم، به ویژه کمک به توسعه اقتصادی است.

پرتو افکنان همچنین با اشاره به موفقیت‌های اسماعیل بیگی، مدیر جدید شعب بانک سپه استان یزد از همکاران خود در استان یزد خواست تا با همدلی و همت، مسیر موفقیت وی و منطقه یزد را بهتر از گذشته طی کنند.

تقویت بانکداری الکترونیک و افزایش کیفیت خدمات بانکی را در یزد پیگیری می‌کنم

مدیر جدید بانک سپه استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: از مهمترین وظایف ما این است که شبکه بانکی را بر اساس انتظارات مدیران ارشد نظم دهیم همچنین در راستای راهبردها و برنامه‌های استراتژیک بانک، چندین محور را در اولویت کار خود قرار خواهیم داد که از آن جمله افزایش کیفیت خدمات، مشتری مداری و تقویت بانکداری الکترونیک خواهد بود.

مهدی اسماعیل بیگی ادامه داد: البته تلاش همه کارکنان برای دستیابی به اهداف بانک مستلزم کار تیمی منسجم و هماهنگ بین همه مدیران و همکاران ستاد و شعب است که خود می‌تواند در مجموع چرخه اقتصاد و تولید را در استان بهتر و روان‌تر به حرکت در آورد به علاوه با اتحاد و انسجام می‌توانیم در به فعالیت در آوردن برنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و روش عملیاتی خود نیز توفیقاتی بدست آوریم.

برزگر، مدیر سابق بانک سپه استان نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد دو ساله خود در مجموعه بانک سپه استان پرداخت و گفت: در این مدت سعی بر آن بوده که با رعایت قوانین و مقررات و به دور از ملاحظه کاری انجام وظیفه کنیم.

در این مراسم از زحمات ابوالفضل برزگر تقدیر و حکم انتصاب مهدی اسماعیل بیگی به عنوان مدیر جدید بانک سپه استان یزد اعطا شد.

گفتنی است؛ مهدی اسماعیل بیگی قبل از این مدیریت بانک انصار سابق و بعد از ادغام، معاونت اداری و مالی مدیریت بانک سپه استان کرمان را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا