ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بهسازی سیستم‌های تغذیه نیرو مراکز تلفن کم‌ظرفیت دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب باطری و دستگاه‌های جدید راک یکسو کننده، سیستم‌های تغذیه نیروی ۴ مرکز تلفن کم ظرفیت مخابرات شهرستان دزفول بهسازی و نوسازی شد.

رحیم فلاح‌زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به توسعه زیرساخت و فراهم بودن زمینه افزایش ظرفیت ارتباطات مخابراتی در مراکز تلفن کم ظرفیت در سطح روستاهای استان بر حسب نیاز و برنامه‌ای مدون، با هدف توسعه و پایداری ارتباطات مخابراتی در ایام انتخابات پیش رو، باطری تغذیه نیرو و سیستم‌های راک یکسوکننده تغذیه نیرو جدید توسط کارشناسان تغذیه نیروی معاونت شبکه مخابرات منطقه خوزستان در شهرستان دزفول نصب و راه‌اندازی شد.

همچنین بخوانید

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها و جایگزین کردن تجهیزات جدید در مراکز تلفن کم ظرفیت سیاه منصور، صفی آباد، منتظران و سردشت این شهرستان، بر اساس نیاز جمعا به میزان ۱۶۰۰ آمپرساعت و با افزایش ظرفیت راک‌ها، پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه‌های تلفن ثابت، همراه و دیتا در این مراکز فراهم شد و راک‌های جمع آوری شده نیز بهینه‌سازی و در دیگر مراکز مورد استفاده قرار گرفت.

فلاح‌زاده با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال‌ جاری ادامه داد: از اهداف بهینه‌سازی منبع تغذیه نیرو در این مراکز که سایت‌های همراه را نیز پشتیبانی می‌کنند می‌توان به پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات مطلوب و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و همچنین بهینه سازی، توسعه شبکه تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقای فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت فناوری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد.

وی یادآور شد: راک یکسوکننده تغذیه نیرو تجهیزاتی است که ماژول‌های شارژ در آن نصب می‌شود و برق شهری ac را به برق مورد نیاز سیستم‌های مخابراتیDC ۴۸ آمپری تبدیل می‌کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا