بورسفرابورس

اعتمادسازی در بازار سرمایه با حمایت موثر دولت

نماینده مردم شیراز در مجلس اظهار داشت: دولت باید حمایت موثری از سرمایه سهامداران داشته باشد تا نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه هدایت شود.  

جعفر قادری

جعفر قادری، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با حمایت مجلس و دولت از بازار سرمایه در لایحه بودجه ۱۴۰۳ به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت حمایت موثری از سرمایه سهامداران داشته باشد تا نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه هدایت شود.

تاسیس شرکت و صندوق پروژه‌ها

نماینده مردم شیراز در مجلس بیان کرد: حذف موانع موجود در حوزه تاسیس شرکت و صندوق پروژه‌ها به تقویت بازار سرمایه کمک بسیار خواهد کرد.

قادری عنوان کرد: اگر مجلس در بحث مربوط به قیمت‌گذاری برخی از کالاها همانند انرژی از بازار سرمایه حمایت کند، به طور قطع شاهد رشد این بازار خواهیم بود.

قوانین و مقررات صادارات کالاها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: اجرای برخی قوانین و مقررات برای صادارات کالاها و شرکت‌های بورسی بسیار کمک‌کننده است و به شکل‌های مختلف می‌تواند برای اعتمادسازی بازار و همچنین جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به بازار موثر باشد.

وی در پایان با بیان این که بازار سرمایه نیازمند وضعیت مناسب‌تری در آینده است، خاطرنشان کرد: رفع موانع و محدودیت‌ها می‌تواند مشکلات و چالش‌های موجود در بازار را به طور چشمگیری کاهش دهد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا