صنعت، معدن، تجارت

۲۷ طرح صنعتی در استان سمنان به بهره برداری می رسد

سمنان- رییس سازمان صمت استان سمنان گفت: طی ایام الله دهه مبارک فجر امسال ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان به بهره برداری می رسد.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طی ایام الله دهه مبارک فجر امسال ۲۷ طرح معدنی و صنعتی در استان به بهره برداری می‌رسد، تاکید کرد: این طرح‌ها تحول بسیار خوبی را در زمینه تولید استان ایجاد خواهد کرد.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه برای این طرح‌ها حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: یک هزار و ۷۰۰ شغل مستقیم با بهره برداری از این واحدها و طرح‌های صنعتی و معدنی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این واحدهای صنعتی و معدنی در نقاط مختلف استان هم وجود دارند، بیان کرد: سه طرح صنعتی بزرگ و مهم نیز در سراسر استان سمنان طی ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه ۱۱ هزار میلیارد ریال برای این طرح‌ها سرمایه گذاری صورت گرفته است، ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۵۰۰ شغل مستقیم در استان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه این مگا پروژه‌ها در زمینه صنعت، معدن و فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی خواهند شد، بیان کرد: چشم انداز اقتصادی استان سمنان با افتتاح این طرح‌ها روشن است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا