بین الملل

دورهمی ایلان ماسک با مدیران تسلا به صرف مواد مخدر

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که در برخی جلسه‌های ایلان ماسک با مدیران تسلا و اسپیس ایکس، مواد مخدر مصرف کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی به نقل از وال استریت ژورنال، منابع آگاه می‌گویند ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و همچنین اسپیس ایکس، سال‌هاست که مواد مخدر مصرف می‌کند و در برخی موارد این اتفاق با همراهی مدیران دو شرکت مذکور رخ داده است.

همچنین بخوانید

منابع مذکور که یا خود شاهد این اتفاق بوده‌اند یا نسبت به آن آگاهی کامل داشته‌اند، گفته‌اند طی سال‌های گذشته ماسک بارها با جو گبیا، یکی از اعضای هیئت مدیره تسلا، کتامین مصرف کرده است.

از طرفی دیگر اعضای هیئت مدیره تسلا از جمله آنتونیو گراسیاس، کیمبال ماسک، و استیو خورتسون، بارها با وی در مهمانی‌ها موادی نظیر اکستازی و LSD مصرف کرده‌اند. این اتفاق به خصوص در مهمانی‌هایی که در هتل الگانزو در مکزیک برگزار شده به کرات رخ داده است. این هتل به سرو مواد مخدر شهره است.

تعداد دیگری از افراد آگاه گفته‌اند تعدادی از مدیران مذکور به اجبار و با هدف همراهی با ماسک دست به مصرف مواد مذکور زده‌اند و از اینکه با خودداری از مصرف مواد این سرمایه‌دار آمریکایی را ناراحت کنند یا از چرخه مدیریت تسلا کنارگذاشته شوند واهمه داشته‌اند.

منابع آگاه گفته‌اند که مدیران تسلا و اسپیس ایکس از مصرف مواد از سوی ایلان ماسک آگاهی کامل داشته و طی سال‌های گذشته حجم مصرف ماسک به میزان نگران کننده‌ای افزایش پیدا کرده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا