انرژی

افتتاح ۲۸ پروژه برق‌رسانی در شهرستان حمیدیه

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۸ پروژه برق‌رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان خبرداد.

احمد دهیمی نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ۲۸ پروژه بزرگ برق‌رسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان حمیدیه با اعتبار بیش از ۱۵۴ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین بخوانید

وی افزود: امور برق این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون برنامه‌ریزی خوبی در زمینه پایداری شبکه انجام داده است و موفق شدیم امسال ۲۸ پروژه ساماندهی، توسعه و همچنین تقویت ولتاژ برق در مناطق مختلف شهری و روستایی را اجرایی کنیم.

دهیمی نژاد ادامه داد: پیش بینی ما برای امسال ۲۲ پروژه بود اما با حمایت صورت گرفته ۴۰درصد بیشتر از برنامه پیش‌بینی شده کار انجام شده است که نتیجه این اقدامات این بود که تابستان امسال نسبت به سال‌های قبل ۴۸ درصد خاموشی کمتر شود و شبکه ما پایداری بیشتری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ داشته باشد.

وی بیان کرد: تلاش ما این بود که علاوه بر برق شهری، مناطق روستایی دور افتاده نیز مورد توجه ویژه قرار گیرند و در چند ماه گذشته توانستیم تعداد ۱۷ روستا را در دستور کار ساماندهی قرار دهیم که از این تعداد تاکنون تعداد ۱۱ روستا به طور کامل شبکه برق آن‌ها ساماندهی شده است.

مدیر امور برق شهرستان حمیدیه گفت: همچنین در راستای پایداری شبکه برق تاکنون تعداد ۳۹۴ دستگاه ترانس برق بازبینی و اصلاح و رفع اشکال شده‌اند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا