امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

توقیف ۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان

اهواز- فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان گفت: در جریان بازرسی‌های انجام شده تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، کامران شریفی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، با گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا خوزستان مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۲۲۳ فروند شناور (قایق و لنج) متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تور گوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر، ۱۳۷ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یک هزار و۲۹۳ نفر در این مدت ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی‌صلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) مأموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضائی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام، هندیجان، والفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا