بانکبانک و بیمه

وب‌سایت انتشار اخبار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تغییر کرد

اخبار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از این پس در پایگاه تخصصی اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه به آدرس www.qardalhasan.ir منتشر می‌شود.
با توجه به افزایش اخبار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همچنین راه‌اندازی پایگاه تخصصی اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، از این پس اخبار بانک در این پایگاه به آدرس www.qardalhasan.ir منتشر می‌شود.
لازم به تأکید است صرفاً اخبار بانک در پایگاه تخصصی اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه منتشر می‌شود و سایر بخش‌های وب‌سایت مانند پیشخوان مجازی و اینترنت‌بانک به فعالیت خود ادامه داده و همچنین اطلاعات مدیران، صورت‌های مالی، توضیح طرح‌های بانک، اطلاعات شعب، شماره تماس و… نیز همچنان از طریق وب‌سایت بانک (www.qmb.ir) در دسترس خواهد بود.
پایگاه تخصصی اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه روز سه‌شنبه دهم بهمن ماه در مراسمی با حضور دکتر «سید محمد حسینی» معاون رئیس جمهور در امور مجلس، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از اصحاب رسانه رونمایی شد.
این پایگاه اهدافی از جمله تبدیل شدن به مرجع اطلاع‌رسانی و اخبار حوزه قرض‌الحسنه، جریان‌سازی رسانه‌ای در حوزه قرض‌الحسنه، افزایش آگاهی عمومی جامعه نسبت به مفهوم قرض‌الحسنه و کارکرد آن، تجمیع محتوای تولید شده درباره قرض‌الحسنه در یک پایگاه، تولید محتوا در قالب‌های به‌روز و جذاب با موضوع قرض‌الحسنه، افزایش محتوای تولید شده در اکوسیستم بانکی با موضوع قرض‌الحسنه به‌عنوان یک مفهوم مغفول، تغذیه سایر رسانه‌ها برای تولید محتوای متنوع درباره قرض‌الحسنه و افزایش دسترسی‌پذیری مخاطبان علاقه‌مند به مطالب با موضوع قرض‌الحسنه را دنبال می‌کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا