انرژی

جوکار: دشمن از مردم ایران به‌دلیل حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عصبانی است

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: دشمن از ملت ایران به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ثبت اثر تاریخی به شدت عصبانی است لذا به دنبال انتقام‌گیری از ملت و انقلاب کشورمان هستند که نباید به آنها اجازه انجام اقدامات تروریستی را داد.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اقدام خرابکارانه و انفجار در خط لوله گاز بروجن اظهار کرد: یکی از راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری بحث امنیت است مبنی بر این‌که دشمن می‌خواهد با ایجاد ناامنی، امنیت را به‌هم زده و انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد.

همچنین بخوانید

وی اضافه کرد: این‌که اخیرا شاهد انفجارهایی هستیم و قبل از آن انفجار تروریستی در جمع مردم را داشتیم و امروز هم شاهد اقداماتی در حوزه اقتصادی و انرژی هستیم لذا باید همه هم و غم خود را بر این موضوع بگذاریم که دشمن نتواند راهبرد خود را محقق کند.

وی با تاکید بر این‌که ما باید راهبرد امنیت پایدار برای مشارکت گسترده مردم را محقق کنیم، گفت: البته طبق آنچه در رسانه‌های دشمن اعلام شده، آنها نسبت به حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ثبت این اثر تاریخی به شدت عصبانی هستند چون این اتفاق علی‌رغم خواسته‌های دشمن رخ داده است؛ آنها دنبال انتقام‌گیری از ملت و انقلاب کشورمان هستند لذا باید توجه کنیم که آنها اجازه این اقدامات تروریستی را پیدا نکنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که هیچ گاه دشمن حامی ملت ما نبوده است، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد مزاحمت و مشکل برای ملت ما است البته که این اقدامات نمی‌تواند ذهن ملت ایران را مخدوش کند؛ ذهن و نگاه مردم ما به سمت جلو و در راستای ایجاد تحول در آینده است و ما عزم خود را برای رسیدن به این نقطه جزم کرده‌ایم.

جوکار در پایان گفت: این اقدامات ممکن است مزاحمت ایجاد کند اما تاثیرگذار نیست، تاب‌آوری در ملت ما بالاست آنها در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که ملت ما مقاوم و صبور است و کار خودش را گام به گام و در راستای چشم‌انداز تعریف شده و حفاظت از دستاوردهای انقلاب جلو می‌برد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا