انرژی

ایزدخواه: دشمنان نمی‌توانند با این ترقه بازی‌ها ضربه‌ای به کشور وارد کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام خرابکارانه دشمنان در انفجار خط لوله گاز در استان فارس تاکید کرد: زیرساخت‌های اقتصادی کشور به شدت قوی است و از لحاظ زیرساختی و زیربنایی در وضعیت خیلی خوب قرار داریم و با انفجار یک خط انتقال گاز اتفاقی در کشور نخواهد افتاد.

روح‌الله ایزدخواه در گفت‌وگو با ایسنا اقدام خرابکارانه انفجار خط لوله گاز در استان فارس را انتقام گیری آمریکا، رژیم صهیونیستی و ضدانقلاب به دلیل مشارکت بالای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: وقتی که دشمن از آگاهی، حضور و بصیرت مردم ناامید می‌شود، دست به اقدامات ضد امنیتی می‌زند و این کار نیز سابقه دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون اینگونه بوده است.

همچنین بخوانید

وی با تاکید بر اینکه مردم ما دست دشمن را خوانده‌اند، ادامه داد: نه تنها هیچ گاه مسائلی نظیر اقدام خرابکارانه در استان فارس موجب تضعیف فضای عمومی کشور نشده است بلکه حتی عزم و اراده مردم را در حمایت هرچه بیشتر از نشان جمهوری اسلامی اثبات کرده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دشمنان نگاهی به ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو دارند و می‌خواهند نشان دهند که در ایران امنیت نیست و مردم را بترسانند و دلسرد کنند درحالیکه مشاهده کردیم که با توجه به حمله تروریستی کرمان و با وجود خطر حمله تروریستی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم بی توجه به این خطر، حضور پررنگی را در راهپیمایی سراسری سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران از خود نشان دادند.

در این زمینه توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی را دنبال کنید:

خرابکاری با انفجار لوله خط انتقال گاز در خرم‌بید

ایزدخواه با بی تاثیر دانستن اقدامات دشمنان در اقدامات تروریستی و خرابکاری‌ها اظهار کرد: زیرساخت‌های اقتصادی کشور به شدت قوی است و از لحاظ زیرساختی و زیربنایی در وضعیت خیلی خوب قرار داریم و با انفجار یک خط انتقال گاز اتفاقی در کشور نخواهد افتاد.

وی در پایان تصریح کرد: خرابکاری‌هایی نظیر آنچه در استان فارس رخ داده، اقداماتی ایذایی برای ترساندن مردم و مسئولان است اما قطعاً بی نتیجه خواهد بود و همانطور که رهبری فرمودند دشمنان نمی‌توانند با این ترقه بازی‌ها ضربه‌ای به کشور وارد کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، جواد اوجی وزیر نفت پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران در تشریح انفجار خط لوله گاز در استان فارس، گفت: این اقدام واقعاً تروریستی در ساعت یک بامداد امروز (۲۵ بهمن ۱۴۰۲) در شبکه خطوط انتقال گاز سراسری در سه منطقه کشور اتفاق افتاد. با پیش‌بینی که از مدتها قبل نسبت به اقدامات تروریستی دشمنان کشورمان با توجه به اتفاقات اخیر منطقه و راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن داشتیم این آمادگی را داشتیم که در صورت خرابکاری در خطوط انتقال نفت و گاز کشورمان به سرعت وارد شویم به همین دلیل در آمادگی کامل به سر می‌بردیم. از  ساعات اولیه  انفجار در خطوط انتقال گاز  همکارانم در شرکت ملی گاز  به سرعت آرایش شبکه انتقال را تغییر داده و تیم‌های عملیاتی را به مناطق حادثه اعزام شدند و خوشبختانه خسارات‌های جانی نداشتیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا