صنعت، معدن، تجارت

هشدار انجمن موبایل به استقلال بابت اسپانسر این باشگاه در آمل

انجمن واردکنندگان موبایل در نامه ای به باشگاه استقلال نسبت به اسپانسر این باشگاه در شهرستان آمل هشدار داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در نامه‌ای به خطیر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نسبت به اسپانسر این باشگاه در شهرستان آمل هشدار داد.

در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند اخیراً پرونده‌ای تحت عنوان “کوروش کمپانی بهدلیل پیش فروش گوشی‌های موبایل و اخذ مبالغ سنگین از مردم و سپس متواری شدن در مراجع قضائی تشکیل و در حال طی مراحل قانونی است. از آنجا که طبق گزارشات واصله اسپانسر باشگاه استقلال نیز در شهرستان آمل جناب آقای (موسوی) همین رو به پیش فروش گوشی و فروش زیر قیمت بازار را در دستور کار خود قرار داده اند بر خود لازم دانسته مراتب را به منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده کوروش کمپانی به باشگاه استقلال اعلام نموده و از ورود لطمه به اعتبار آن باشگاه مردمی جلوگیری نمائیم.

با عنایت به اینکه این در برخی از نقاط کشور در حال حاضر مورد استفاده سودجویان قرار گرفته خواهشمند است در صورت صلاحدید در موارد. در خصوص تلفن همراه و تبلت دستور فرمائید قبل از عقد قرارداد از این انجمن استعلام به عمل آورند. پیشاپیش از بذل توجه و عنایت حضرتعالی کمال امتنان و تشکر را داریم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا