بورسبورس اوراق

افزایش قابلیت پرداخت در درگاه‌های پذیره‌نویسی الکترونیکی حق تقدم

مدیر سامانه‌های خدمات ارزش افزوده سپرده‌گذاری مرکزی اظهار داشت: در راستای تسهیل خدمت‌رسانی به سهامداران بازار سرمایه، قابلیت پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در درگاه‌های پذیره‌نویسی الکترونیکی حق تقدم فراهم شد.

حق تقدم الکترونیک

نیما قجری با اشاره به افزایش قابلیت پرداخت در درگاه‌های پذیره‌نویسی الکترونیکی حق تقدم به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) ، گفت: با پیگیری‌های سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و با همکاری بانک مرکزی و شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) امکان واریز مبالغ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برای همه سهامدارن حقیقی و حقوقی جهت مشارکت در فرآیند پذیره‌نویسی آنلاین از طریق درگاه ذینفعان بازار سرمایه فراهم شد.
وی اظهار داشت: از این پس سهامداران بازار سرمایه می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بانک‌ها برای واریز این مبالغ با کارت‌هایی که متعلق به خودشان است، اقدام به مشارکت در پذیره‌نویسی حق تقدم کنند.
قجری خاطرنشان کرد: سهامداران با مراجعه به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir و ورود به داشبورد «پذیره‌نویسی سهامدار» می‌توانند اطلاعات پذیره‌نویسی حق‌تقدم و میزان مطالبات و حق تقدم تعلق گرفته خود را مشاهده و در صورت نیاز مبالغ خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
مدیر سامانه‌های خدمات ارزش افزوده شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: ۵۰ ناشر از ابتدای امسال پذیره‌نویسی الکترونیکی حق تقدم خود را از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه عملیاتی کرده‌اند که به نظر می‌رسد با افزایش قابلیت پرداخت در درگاه‌های این سامانه شاهد افزایش مشارکت ناشران و سهامداران در افزایش سرمایه‌ها باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا