امور زیربناییتعاون و اشتغال

شورای عالی اشتغال، شیوه توزیع تسهیلات به بنگاه ها را اصلاح کرد

مشاور معاون وزیر کار گفت: قرار بر این شده که تسهیلات در شورای عالی اشتغال به خوبی توزیع شود تا سهم مشخصی به بنگاه‌های کوچک و متوسط هم برسد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدرضا کارگر مشاور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: باید سیاستگذاری هماهنگ‌تری در عرصه توسعه مشاغل خرد و کوچک داشته باشیم و به عبارت دیگر، دو وزارتخانه صمت و تعاون و کار و رفاه اجتماعی و همچنین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه باید با هم هماهنگ‌تر باشند.

کارگر عنوان کرد: از آنجایی که دسترسی بنگاه‌های بزرگ به تسهیلات بانکی خیلی بیشتر از بنگاه‌های کوچک است لذا قرار بر این شده که تسهیلات در شورای عالی اشتغال به خوبی توزیع شود تا سهم مشخصی به بنگاه‌های کوچک و متوسط هم برسد.

وی با بیان اینکه دسترسی فعالان مشاغل خانگی به مشوق‌های دولتی بیشتر شده است، گفت: هدف از این کار، ایجاد فضا برای توسعه روش‌های پایداری و استمرار آن و کسب سهم بیشتر از بازار است.

مشاور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما باید از کسب و کارها در سطحی حمایت کنیم و ابزارهایی را به کار بگیریم که شروع و رونق کسب و کارها اتفاق بیفتد اما مهم این است که بتوانیم آن را با فضای کسب و کاری خودمان انطباق دهیم.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا