انرژی

حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان

عکس تزئینی و آرشیوی است

پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، فروردین ۱۴۰۳ در پکن برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بزرگترین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی جهان (CIPPE ۲۰۲۴) با حضور فعالان این صنعت از ۶۵ کشور مختلف از ۶ تا ۸ فروردین ۱۴۰۳ در پکن برگزار می‌شود.  

همچنین بخوانید

فرآورده‌های نفتی، تجهیزات نفت، پتروشیمی، تجهیزات تولید بنزین، ماشین‌آلات و ابزار پردازش نفت، فناوری‌های‌ نفت، تولید، ساخت، تعمیر و نگهداری تجهیزات نفت و گاز، انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، سایر محصولات و خدمات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، محورهای اصلی بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین هستند.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز چهارشنبه، ۹ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۶۸۱۴۳۳ و  ۰۲۱-۸۶۰۳۷۶۲۲ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا