بورسبورس اوراق

جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت برگزار شد


جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در سی و سومین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، پس از بررسی و تأیید اعضای شورا، مازاد بودن یک فقره سند متعلق به اداره کل امور اقتصادی خرم آباد، یک فقره سند با بهره برداری وزارت نیرو در استان زنجان و ۱۵ قطعه زمین متعلق به دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تصویب شد.

همچنین پرونده ۳ فقره ملک با بهره برداری وزارت کشور در استان زنجان، شش فقره ملک با بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان فارس و یک فقره ملک در همین استان با بهره برداری وزارت راه و شهر سازی و یک فقره ملک با بهره برداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان تهران مورد بررسی قرار گرفته و مازاد بودن آنها به تصویب اعضای کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت رسید.

بنا بر این گزارش، بررسی قیمت پایه و شرایط واگذاری یک ملک متعلق به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت “معاوضه” از جمله دستور جلسات سی و سومین جلسه کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت بود.

در ادامه این جلسه، تعیین شرایط واگذاری (تغییر روش از فروش به مشارکت در ساخت) برای تعداد دو فقره ملک با بهره برداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در استان همدان، از سوی اعضای کمیته تخصصی مولد سازی دارایی های دولت بررسی و به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا