بورسفرابورس

امسال یک میلیارد لیتر بیشتر سوخت به نیروگاه‌ها ارائه شد

وزیر نفت گفت: اوجی با تاکید بر اینکه مردم همکاری بیشتری را در بحث بهینه مصرف کردن داشته باشند، خاطر نشان کرد: علاوه بر تامین سوخت خانگی تجاری، تامین سوخت گاز و مایع نیروگاه در دست انجام است و امسال یک میلیارد لیتر بیشتر سوخت به نیروگاه ها داده شده است.

اوجی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، «جواد اوجی» در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در اسفندماه هیچ گاه این موج سرمایه شدید را تجریه نکرده بودیم، گفت: برخی این هوا را به سرمای سیبری تعییر می‌کنند. این‌میزان کاهش دما باعث جهش مصرفی شده که تا امروز سابقه نداشته است ولی به امید خدا تا این لحظه هیچ کجای کشور قطعی و یا افت فشار گاز را شاهد نبودیم.

اوجی با تاکید بر اینکه مردم همکاری بیشتری را در بحث بهینه مصرف کردن داشته باشند، خاطر نشان کرد: علاوه بر تامین سوخت خانگی تجاری، تامین سوخت گاز و مایع نیروگاه در دست انجام است و امسال یک میلیارد لیتر بیشتر سوخت به نیروگاه ها داده شده است.

وزیر نفت با اشاره به افزایش تولید بنزین در این دولت خاطر نشان کرد: در شهریور ۱۴۰۰ در زمان تحویل دولت، تولید بنزین ۹۶ میلیون لیتر در روز بود ولی امروز حدود ۱۱۴ میلیون لیتر تولید بنزین در روز را شاهد هستیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا