کسب و کار

یکی از بهترین ایده های برندینگ کسب و کار که کمتر کسی بهش توجه میکنه!

آیا به دنبال راهی برای تبلیغ کسب و کار خود هستید؟ راهی که هم تأثیرگذار باشد و هم مقرون به صرفه. آیا تا به حال به چاپ پرچم برای برندینگ کسب و کار خود فکر کرده اید؟ آیا می دانید، استفاده از پرچم تبلیغاتی چه تأثیری بر مشتریان شما خواهد گذاشت؟

کسانی که از پرچم تبلیغاتی استفاده کرده اند، می دانند که چاپ پرچم یکی از بهترین ایده های برندینگ کسب و کار است. اگر درباره چرایی این موضوع سؤال دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید، تا به پاسخ پرسش‌های مطرح شده در ابتدای نوشتار برسید.

مزایای استفاده از پرچم برای برندیگ کسب و کار

به احتمال زیاد این سؤال برایتان پیش آمده که در میان همه روش های تبلیغات، چرا ما چاپ پرچم را پیشنهاد می کنیم. در ادامه مهم ترین مزایای این کار را بیان می نماییم.

همچنین بخوانید

نمایش هویت کسب و کار

تقریباً در همه نقاط جهان، پرچم، نوعی نماد یا سمبل به شمار می رود؛ چنان که شاهد هستیم، پرچم یک کشور به تنهایی بیانگر حضور آن کشور بوده و می توان گفت، هر پرچم به گونه ای هویت یک ملت را به نمایش می گذارد.

آنچه در بالا گفته شد، در مورد پرچم های تبلیغاتی نیز صدق می کند. یک پرچم مناسب می تواند، هویت کسب و کار شما باشد. در واقع، استفاده از پرچم در مکان درست، خود به تنهایی کسب و کار شما را معرفی می کند، بدون این که نیاز باشد، حرفی بزنید، یا به عنوان مثال بروشور به دست مردم بدهید.

شاید اغلب افراد حوصله مطالعه بروشور، تماشای عکس، کاتالوگ و حتی گوش دادن به سخنرانی شما را نداشته باشند، اما یک پرچم خوش رنگ و لعاب مناسب فعالیت شما، بی تردید توجه مردم را به خود جلب می‌کند.

شیک و رسمی جلوه دادن محل کار

قرار دادن یک پرچم مناسب بر روی میز کار یا گوشه اتاق مدیریت، زیبایی مکان را افزایش داده و رسمیت خاصی به آن می بخشد؛ یا به اصطلاح عامیانه، پرستیژ کار را بالا می برد، باعث می شود، مهمان یا مشتری، حساب ویژه ای روی فعالیت شما باز کند.

ماندگاری بالای پرچم

برخلاف عکس، بروشور، سررسید و سایر وسایل تبلیغاتی که اغلب بعد از مدتی دور انداخته می شوند، پرچم، کاملاً ماندگار است و می توانید، آن را همیشه در محل کار خود، همچنین نمایشگاه یا سایر موارد مشابه به نمایش بگذارید.

در مورد لوازمی مانند خودکار و لیوان تبلیغاتی، شاید برای مشتری، صرفاً جنبه کاربردی داشته باشند و در نهایت به نام چاپ شده بر روی آنها چندان توجه نشود؛ اما اهدای پرچم تبلیغاتی به شرکت‌های دیگر، نام و لوگوی کسب و کار شما را در ذهن افراد زیادی ماندگار می کند.

بالا بردن میزان فروش

بدون شک، اگر توجه افراد به محصول یا خدمات شما جلب شود، میزان فروشتان بالا خواهد رفت. در این راستا پرچم‌های مخصوص فضای باز نقش مهمی ایفا می کنند و بهترین وسیله برای تبلیغات دیداری به شمار می روند؛ چرا که کسب و کار را در خارج از محیط کار به نمایش می گذارند؛ البته سایر پرچم‌های تبلیغاتی نیز به نوبه خود تأثیر مهمی بر فروش دارند.

کم هزینه بودن چاپ پرچم تبلیغاتی

به جرأت می توان گفت که چاپ پرچم، یکی از کم هزینه ترین روش های تبلیغات است و در مقایسه با تأثیری که در ذهن مخاطب بر جای می گذارد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که برای تبلیغ به وسیله عکس، پوستر و بروشور، هزینه زیادی بابت چاپ به تعداد بالا صرف می شود؛ در نهایت نیز این کاغذها استهلاک زیادی خواهند داشت؛ در حالی که پرچم، فقط یک بار چاپ می شود و ماندگار است.

تنوع بالای پرچم‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از مزایای پرچم تبلیغاتی، تنوع بالای آن از نظر ابعاد، طرح و مدل است. امروزه شاهد طراحی و تولید انواع پرچم تبلیغاتی برای مصارف مختلف می باشیم. در واقع هر شرایطی، پرچم ویژه خود را می طلبد؛ به عنوان مثال پرچم اتاق مدیریت با پرچم تبلیغاتی فضای باز فرق دارد. در بخش بعد به معرفی انواع پرچم تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

انواع پرچم تبلیغاتی :

پرچم رومیزی

همان گونه که از نام پرچم مشخص است، بر روی میز قرار می گیرد و یکی از اصلی ترین پرچم هایی است که همواره توسط مدیران سفارش داده می شود. این پرچم، محیط کار را رسمی جلوه می دهد؛ در همایش‌ها و سمینارها نیز کاربرد دارد. علاوه بر این با اهدای آن به سایر مجموعه ها می توان گام مهمی برای برندینگ کسب و کار برداشت و میزان فروش را بالا برد.

پرچم رومیزی انواع مختلفی دارد و ممکن است، از نوع دور ریشه، دور لیزر، تی یا ال باشد؛ همچنین اقسام گوناگون پرچم تبلیغاتی رومیزی از نظر جنس پارچه، نوع و شکل پایه و مواردی از این قبیل با هم فرق دارند. عموماً از پارچه ساتن یا مخمل برای دوخت این پرچم ها استفاده می شود.

پرچم تشریفات

یکی دیگر از پرچم هایی که به شدت مورد علاقه مدیران و صاحبان کسب و کار می باشد، پرچم تشریفات است. این پرچم در گوشه اتاق کار قرار گرفته، زیبایی و رسمیت خاصی به آن می بخشد. علاوه بر محل کار، پرچم تشریفات در غرفه نمایشگاه، کنفرانس و مکان‌هایی مانند لابی هتل یا فرودگاه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پرچم تشریفات در ابعاد و اشکال گوناگون تولید می شود، ممکن است، از نوع ریشه دار، بدون ریشه، لیزری، لمینت، تک لایه یا دو لایه باشد. برای تهیه این پرچم نیز اغلب، پارچه ساتن یا مخمل به کار می رود.

پرچم ساحلی

این پرچم ها مخصوص فضای باز طراحی شده و انواع مختلفی دارند. پرچم های ساحلی نیز بیشتر با استفاده از پارچه ساتن تولید می شوند. برخی از آنها حالت بادبانی دارند و با وزش باد، خود نمایی بیشتری خواهند داشت.

پرچم اهتزاز

پرچم‌های اهتزاز، همان پرچم‌های عمودی بلند هستند که در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از یک پرچم اهتزار مناسب در فضای باز محل کار یا خارج از آن، نقش به سزایی در معرفی کسب و کار و بالا بردن میزان فروش دارد.

چاپ پرچم تبلیغاتی

یک پرچم تبلیغاتی، برای این که بیشترین تأثیر را داشته باشد، باید برند مد نظر را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد؛ از این رو استفاده از آرم یا لوگو ضروری است؛ اما علاوه بر این به کار بردن رنگ‌های مناسب و رونشناسی رنگ یکی دیگر از اصول چاپ پرچم تبلیغاتی محسوب می شود.

خرید پرچم

در ادامه مطالب قسمت قبل باید اضافه کرد که مجموعه اریکه پرچم ایرانیان، همواره تلاش می کند، بهترین محصولات و خدمات را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه نماید؛ به همین دلیل بهترین مرجع خرید انواع پرچم محسوب می شود.

اریکه پرچم ایرانیان با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارهای مختلف، بهترین پیشنهاد را ارائه می دهد؛ چرا که از طراحان مجرب، نیروهای متخصص و البته تجهیزات و لوازم پیشرفته بهره می برد.

همچنین با توجه به نوع کسب و کار، بهترین رنگ، طرح و ابعاد را در نظر می گیرد. علاوه بر اینها به کیفیت جنس پارچه پرچم، کیفیت دوخت و کیفیت چاپ نیز توجه ویژه دارد.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا