بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شاپرک شرکت «به پرداخت ملت» را به عنوان کارآمدترین شرکت حوزه پرداخت معرفی کرد

در گزارش بهمن ماه شاپرک،  شرکت «به پرداخت ملت» توانست درمیان تمامی شرکت‌های حوزه پرداخت برترین شاخص اثر بخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی را کسب کند.
این شاخص بیانگر نسبت سهم هر شرکت از مبلغ تراکنش های کارتخوان فروشگاهی به سهم آن شرکت از ابزار کارتخوان فروشگاهی است که میزان اثربخشی مبلغ کارتخوانهای یک شرکت در شبکه پرداخت الکترونیک را نشان میدهد و مقدار آن بیانگر میزان توانایی یک شرکت در جذب تراکنشها است.
بنابراین میتوان چنین گفت که شرکت «به پرداخت ملت»  با کسب رتبه برتر در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان فروشگاهی، مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت بر روی کارتخوانها بیشتر از سهم تعداد کارتخوانهایش از کل کارتخوانهای کشور بوده است. به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان‌های فروشگاهی شرکت به پرداخت به گونهای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکتها موفقتر عمل نموده است .
«به ‌پرداخت ملت» همچنین در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشورشده است.
بنا بر گزارش شاپرک، این شرکت در بهمن سال جاری با تحقق سهم ۲۰.۱۸ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) در حوزه پرداخت الکترونیک کارت را به خود اختصاص داد.
بر اساس گزارش شاپرک شرکت به پرداخت ملت برترین شرکت در بخش کارتخوان های فروشگاهی، ابزارهای موبایلی و اینترنتی است.
براین اساس این شرکت  از نظر سهم مبلغی تراکنشها در مقایسه با سایر شرکتهای PSP در حوزه بازار ابزارهای پذیرش برای دو ماه متوالی دی وبهمن  با پوشش۱۸/۶۹درصدی در بخش کارتخوان فروشگاهی  بالاترین سهم را در اختیار خود دارد. همچنین به پرداخت ملت دربهمن ماه از مبالغ ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی نیز به ترتیب با پوشش۲۵/۳۹ و۴۷/۷۶ درصدی دارای بالاترین سهم بازار است؛ البته این شرکت بیشترین سهم بازار از تراکنش های خرید را با پوشش بیش از ۲۰ درصدی کسب کرده است

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا