صنعت، معدن، تجارت

آغاز برخورد با عرضه پوشاک قاچاق در سطح تهران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: مبارزه باعرضه پوشاک محرز قاچاق مجدداً آغاز شده است و به‌ صورت مستمر نظارت در این حوزه صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش آرمان اقتصادی، بر اساس اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حجت‌الله مهدوی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: در ادامه اقدامات ستاد مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان تهران، با هماهنگی‌های انجام شده از طریق نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط و بر اساس وظایف ذاتی ستاد، مبارزه باعرضه پوشاک محرز قاچاق مجدداً آغاز شده است.

وی ادامه داد: البته درگذشته نیز اقداماتی پیرامون مبارزه باعرضه کالای قاچاق انجام شده بود؛ اما اکنون مطابق با منویات مقام معظم رهبری، دستور رئیس‌جمهور، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین استاندار تهران، به‌صورت مستمر نظارت در این حوزه صورت خواهد پذیرفت.

به گفته مهدوی، استمرار در مقابله باعرضه کالای به تقویت تولید ملی منجر خواهد شد، امری که در نهایت رضایت‌مندی مردم و تولیدکنندگان را به دنبال خواهد داشت.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: در حال حاضر در تمامی حوزه‌ها (یعنی البسه، کفش، کیف، کفش و…) و در تمامی سطح استان تهران، مقابله باعرضه کالای قاچاق صورت می‌گیرد و هرگونه تخلف با برخورد جدی و قانونی همراه خواهد بود، درعین‌حال این برخوردها مقطعی نبوده و ادامه‌دار است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا