ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

«ایکس» در نیویورک مجوز انتقال پول می‌گیرد

ایلان ماسک اعلام کرد شبکه اجتماعی «ایکس» او به زودی می‌تواند مجوز انتقال پول در نیویورک را دریافت کند و این پلتفرم را یک قدم به ارائه ویژگی‌های پرداخت نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ماسک در حاشیه کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی، اظهار کرد: «ایکس» می تواند در یک ماه آینده مجوز خود را در کالیفرنیا دریافت کند و دریافت مجوز در نیویورک ممکن است چند ماه دیگر زمان ببرد.

همچنین بخوانید

این میلیاردر از زمانی که «ایکس» (توییتر سابق) را در اکتبر سال ۲۰۲۲ خریداری کرد، به دنبال تغییرات این شبکه اجتماعی و تبدیل آن به یک اپلیکیشن همه منظوره مشابه وی‌چت چین بوده است که به کاربران علاوه بر ارسال پیام، امکان می‌دهد تاکسی بگیرند یا پول کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند.

کارشناسان می گویند «ایکس» برای ارائه خدمات در سراسر آمریکا، به مجوز انتقال پول در هر ایالت نیاز دارد و ماسک قبلا گفته بود که دریافت مجوز در نیویورک و کالیفرنیا بیشترین تاثیر را خواهد داشت. این ایالت‌های پرجمعیت، به دلیل پروسه های نسبتا طولانی صدور مجوز، شناخته شده اند. بعضی از ایالت‌های دیگر از جمله پنسیلوانیا و یوتا، مجوز انتقال پول را برای «ایکس» صادر کرده اند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک که شرکت‌های  خودروسازی تسلا و اسپیس ایکس را هم اداره می‌کند، در این کنفرانس گفت: «ایکس» سرگرم بررسی حذف تعداد لایک ها و پست های مجدد است که در حال حاضر در هر پست قابل مشاهده است. این اطلاعات می تواند از نظر بصری، محتوای موجود در پلتفرم را درهم بریزد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا