ارتباطات و فناوري اطلاعات

معرفی بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت، مکالمه و پیامک برای مسافران نوروزی خارج از کشور، بسته‌های رومینگ ویژه خود را که تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، قابل خرید و فعال‌سازی‌اند، معرفی کرد. این بسته‌های رومینگ، برای سفر به کشور عراق و کشور ترکیه به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است. همچنین مسافران نوروزی کشور امارات یا دیگر کشورها، می‌توانند از بسته‌های جامع و تخفیفی رومینگ ایرانسل، ویژه این ایام استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳، شامل سه بسته هفت روزه و دو بسته ۱۴ روزه، برای سفر به کشور عراق با اتصال به یکی از اپراتورهای Zain و Asiacell است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۳۰۰مگابایت اینترنت با قیمت ۱۲۰هزار تومان، بسته ۱گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۹۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک با قیمت ۴۵۰ هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۹۰ هزار تومان یا بسته ترکیبی ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷۰ دقیقه مکالمه و ۷۰ پیامک با قیمت ۷۷۷هزار تومان را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به کشور عراق

مدت  اعتبار (روز) قیمت (تومان) بسته
۷ ۱۲۰٬۰۰۰ ۳۰۰ مگابایت اینترنت
۷ ۲۹۰٬۰۰۰ ۱ گیگابایت اینترنت
۷ ۴۵۰٬۰۰۰ ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰ دقیقه مکالمه + ۲۰ پیامک
۱۴ ۵۹۰٬۰۰۰ ۵ گیگابایت اینترنت
۱۴ ۷۷۷٬۰۰۰ ۷ گیگابایت اینترنت + ۷۰ دقیقه مکالمه + ۷۰ پیامک

همچنین ایرانسل برای مسافران کشور ترکیه در ایام سفرهای نوروز ۱۴۰۳، پنج بسته‌ رومینگ ویژه  هفت و ۱۴ روزه، با اتصال به یکی از اپراتورهای Turkcell و Turktelecom در نظر گرفته است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۱ گیگابایت اینترنت با قیمت ۱۳۰ هزار تومان، بسته ۳گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۸۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۶۰دقیقه مکالمه و ۶۰ پیامک با قیمت ۴۹۰هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۳۸۰ هزار تومان یا بسته ۷ گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۰۰ هزار تومان را انتخاب کنند.

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به کشور ترکیه

مدت  اعتبار (روز) قیمت (تومان) بسته
۷ ۱۳۰٬۰۰۰ ۱ گیگابایت اینترنت
۷ ۲۸۰٬۰۰۰ ۳ گیگابایت اینترنت
۱۴ ۳۸۰٬۰۰۰ ۵ گیگابایت اینترنت
۱۴ ۵۰۰٬۰۰۰ ۷ گیگابایت اینترنت
۷ ۴۹۰٬۰۰۰ ۶۰ دقیقه مکالمه + ۶۰ پیامک

ایرانسل علاوه بر بسته‌های ویژه برای مسافران مقصدهای عراق و ترکیه، برای مسافران امارات، چین، ارمنستان، آذربایجان، عمان، فرانسه، آلمان، تایلند، گرجستان و همچنین مسافران سایر کشورها که تمایل دارند از خدمات سیم‌کارت در بیش از ۶۰ اپراتور و ۳۰ کشور بهره‌مند شوند نیز، بسته‌های رومینگ نوروزی تدارک دیده است.

این بسته‌ها شامل ۵ بسته ۷ روزه، یک بسته ۱۴ روزه و یک بسته ۳۰ روزه است. مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول سفرهای خارجی خود در این ایام، با سرویس رومینگ ایرانسل، به بسته‌های هفت روزه به ترتیب با حجم ۷۵ مگابایت و قیمت ۵۰ هزار تومان، ۱۵۰ مگابایت و ۹۰هزار تومان، ۳۰۰مگابایت و ۱۷۰هزار تومان، ۶۰۰مگابایت و ۲۹۰هزار تومان و ۱۰۲۴مگابایت و ۴۱۰هزارتومان، دسترسی داشته باشند. بسته ۱۴ روزه با حجم ۳۰۷۲مگابایت و قیمت ۶۰۰ هزار تومان و بسته ۳۰ روزه با حجم ۵۱۲۰مگابایت و قیمت ۹۰۰هزار تومان، دیگر  بسته‌های رومینگ نوروزی ایرانسل برای مشترکان سفرهای خارجی نوروز ۱۴۰۳ است.

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به امارات و سایر کشورها

اعتبار (روز) قیمت (تومان) حجم (مگابایت)
۷ ۵۰,۰۰۰ ۷۵
۷ ۹۰,۰۰۰ ۱۵۰
۷ ۱۷۰,۰۰۰ ۳۰۰
۷ ۲۹۰,۰۰۰ ۶۰۰
۷ ۴۱۰,۰۰۰ ۱۰۲۴
۱۴ ۶۰۰,۰۰۰ ۳۰۷۲
۳۰ ۹۰۰,۰۰۰ ۵۱۲۰

تمامی مشترکان ایرانسل لازم است برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، پیش از خروج از کشور، کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره گیری یا به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه نوروز ۱۴۰۳، از طریق کد دستوری #۳*۱۱۱۱* ، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، قابل خرید و فعال‌سازی هستند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا