ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

واکنش مدیرعامل یک شبکه اجتماعی داخلی به مصوبه مرکز ملی فضای مجازی

در پی ابلاغ مصوبه اخیر مرکز ملی فضای مجازی درباره قانون مند شدن فعالیت سکوهای خارجی در کشور مدیر عامل یک شبکه اجتماعی داخلی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اواخر ماه گذشته بود که رئیس مرکز ملی فضای مجازی از امکان پذیر شدن دسترسی به سکوهای پرمخاطب خارجی خبر داد.

همچنین بخوانید

در مصوبه اول، شورای عالی فضای مجازی تنظیم گران بخشی را موظف کرده تا برای ایجاد تنوع در سبد مصرف کاربران با سازوکارهای حکمرانی پذیر و با هدف رفع نیاز مردم، سکوها و خدمات پرکاربرد خارجی را که امکان ارایه خدمات در قالب پوسته برای آنها وجود دارد، شناسایی و شرایط فعالیت آنها را در داخل کشور فراهم کنند.

در بخش دیگری از این ابلاغیه مقرر شده تا سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی درباره مرجع صدور مجوز شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها برای تصویب در شورای معین شورای عالی فضای مجازی مطرح شود.

در این راستا، مهدی انجیدنی-مدیرعامل یک سکوی داخلی- در واکنش به ابلاغ اخیر این مصوبه در یک شبکه اجتماعی داخلی اظهار کرد: این دستاورد بزرگ، مبارک آمریکا و پلتفرم‌های آمریکایی و مشتریان کلان‌داده‌های ملی ایران باشد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا