اقتصاد کلان

محمدیاری: وزیر اقتصاد به توقف پرداخت وام‌های خرد ورود کند

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توقف پرداخت وام‌های خرد از سوی بانک‌ها خواستار ورود وزیر اقتصاد و دارایی به این موضوع شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۱ اسفند صحن مجلس در تذکری با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه منشأ اثر خیر در جامعه خواهد بود، گفت: امروز معیشت امور مهمه مردم است و وزیر کار متولی اموری است که بیشتر آحاد مردم در سطوح میان دست و پایین دست با آن دست به گریبان هستند.

همچنین بخوانید

وی همچنین با انتقاد از توقف پرداخت وام‌های خرد از سوی بانک‌ها اظهار کرد: متاسفانه امروز بانک‌ها نمک بر زخم مردم می‌پاشند؛ چگونه می‌شود که بانک مرکزی امروز جلوی پرداخت وام‌های خرد را گرفته است؟ مردمی که با ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان می‌توانند زندگی خود را متحول کنند مورد بی‌مهری بانک‌ها قرار گرفته‌اند؛ وزیر اقتصاد و دارایی باید به این موضوع ورود کند و بانک مرکزی را مکلف کند که تسهیلات خرد را باز کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه به موضوع خود اشتغالی در کشور عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی باید به رئیس سازمان جنگل‌ها تکلیف کند که در مناطق شمالی به ویژه مناطق گردشگری موضوع خوداشتغالی را مورد حمایت قرار دهد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا