ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

تجهیز اولین روستای ‌خوزستان‌ به فیبرنوری خانگی و اینترنت پرسرعت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: روستای «برج بمونی آقا» از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان به عنوان اولین روستا در استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خانگی و اینترنت پر سرعت ftth مخابرات شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با تامین زیرساخت‌های نوین ارتباطی در راستای اجرای نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار (نجما)، روستای «برج بمونی آقا» از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان به عنوان اولین روستا در استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خانگی و اینترنت پر سرعت ftth مخابرات شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، وی افزود: پروژه نهضت جهادی فیبر مخابرات به منظور ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری در تمام شهرستان‌های استان در حال اجرا است و در روستاها نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته زیر ساخت فیبرنوری ایجاد خواهد شد تا مردم استان در تمامی نقاط بتوانند خدمات و سرویس‌های نوین مخابراتی را بر بستر فیبر نوری دریافت کنند.

فلاح زاده ادامه داد: تامین زیرساخت‌های به روز و مدرن ارتباطی و عملیاتی شدن پروژه نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار مخابرات و ارائه خدمات نوین ارتباطی در توسعه اشتغالزایی، افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای کیفیت اشتغال بسیار موثر بوده و با اجرای این پروژه مهم و ملی و ارائه سرویس‌های جدید و خدمات دیتای ftth مخابرات بر بستر فیبر با سرعت‌های بالا، قطعا شاهد شکوفایی اقتصادی در این روستا خواهیم بود.

وی یادآور شد: متقاضیان ساکن در روستای گردشگری و تاریخی «برج بمونی آقا» به منظور استفاده از این تکنولوژی و سرویس جدید دیتای مخابراتی ftth بر بستر فیبر نوری می‌توانند به امور مشترکین مخابرات شهرستان بهبهان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا