انرژی

آماده‌باش گروه‌های عملیاتی توزیع برق در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آماده‌باش گروه‌های عملیاتی توزیع برق سراسر استان پیرو هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب خبر داد.

علی خدری امروز ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر حجم بارش‌ها از امروز ۲۸ اسفندماه تا چهارشنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۳و احتمال تاثیر آن بر شبکه‌های توزیع برق، اظهار کرد: دستور آماده‌باش ۱۵۰ اکیپ‌ عملیاتی توزیع برق در سراسر استان و ابلاغ‌های لازم به مدیران برق شهرستان‌ها مبنی بر بسیج نیروها برای رفع ناپایداری‌های احتمالی، با امکانات لازم و موردنیاز صادر شده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات بالابر، خودروهای سنگین و عملیاتی آماده هستند و ۸۰۰ نفر از گروه‌های ویژه این شرکت جهت رفع مشکلات احتمالی در سراسر استان خدمت‌رسانی می‌کنند.

خدری از شهروندان و مسافران خواست تا در هنگام بارندگی و آبگرفتگی معابر به پست‌های زمینی و هوایی برق نزدیک نشوند، از سیم‌های آویزان برق دور شوند و این موارد را به اتفاقات برق محل خود اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های عملیات با اعلام فراخوان به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش قرار دارند، با اشاره به لغو مرخصی‌ها در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تا پایداری جو و عادی شدن شرایط، اظهار کرد: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تمام تلاش خود را برای تامین و توزیع برق مطمئن و پایدار در ایام پیش رو خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در تمامی نقاط دور و نزدیک استان و در محل‌های مشخص، انواع مختلف تجهیزات و اجناس مورد نیاز شبکه مانند ترانس و یراق آلات شبکه و کابل خودنگهدار تدارک دیده شده و برای هر شهرستان نیز ۲ گروه عملیاتی از بخش خصوصی در نظر گرفته شده است تا در صورت آسیب سیلاب و بارندگی به شبکه برق، بلافاصله اقدامات لازم برای پایدارسازی انجام شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا