ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور

بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأتی و با حضور مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی، بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی به همراه هیأت همراه و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد.

همچنین بخوانید

در جریان بازدید از پایانه جنوب، وضعیت شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات به مسافران و نحوه صدور بلیت و پیش‌فروش آن بررسی شد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین در گفت‌وگو با برخی از مسافرین در جریان کم‌وکیف نحوه تهیه بلیت قرار گرفت.

مهدی خنجری در پی گلایه‌ی برخی از مسافران در مورد کمبود بلیت در مسیر تهران – اهواز، موضوع را مورد بررسی قرار داد و از طریق راه‌اندازی ناوگان فوق‌العاده، مشکل رفع شد.

همچنین یکی از مسافران به نحوه برخورد کارمند یکی از شرکت‌های مسافربری گله‌مند بود که تذکر جدی و لازم به مدیر شرکت مربوطه جهت رعایت حقوق شهروندی داده شد.

بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در ادامه از مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد و وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا