بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت

دکتر بهمن اسکندری مدیرعامل بانک آینده در پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را، به همه مردم ایران علی‌الخصوص همکاران و خانواده بزرگ بانک آینده تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:

همکاران گرامی خانواده بزرگ بانک آینده،
بهار، پیام‌آور امید و آغازی دوباره است تا آدمیان به یاد آورند که پس از هر سختی، گشایشی است که با همت و سعه‌صدر، نمود می‌یابد و چه حسن انتخاب و سلیقه نابی داشتند نیاکان گران‌قدرمان که آغاز سال را با آغاز بهار، طلوع طراوت و شادابی، همراه کرده و تحول طبیعت را نمادی از شروعی دوباره و پی‌افکندن طرحی نو دانسته‌اند.
در آستانه نوروز باستانی و فرا رسیدن بهاری تازه در کارنامه تلاش‌های جانانه خانواده آینده ثبت شد که توانستیم یک سال دیگر قدر و ارزش یکدیگر و در کنار هم بودن را به تجربه بیاموزیم و هم‌دل، هم‌فکر و همراه، افتخارات بی‌نظیری را با لطف و عنایت پروردگار منان احراز کنیم که نیل به آن‌ها، تنها در نتیجه سخت‌کوشی، انعطاف‌پذیری، آینده‌نگری و همدلی شما عزیزان محقق گردید.
در این میان، بدون شک اعتماد و اطمینان مشتریان به خدمت‌گزاران خود در بانک آینده، هم‌چون همیشه نقشی بی‌بدیل ایفا نمود؛ چرا که در تمام طول سال گذشته با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهام‌داران توانستیم گام‌های ارزنده‌ای در مسیر پیشرفت برداریم و بکوشیم آن‌گونه باشیم که شایسته این عزیزان است.
امید است؛ در سال جدید نیز با هم‌فکری و تشریک مساعی تمامی بخش‌ها و زیرمجموعه‌های بانک در راستای ارزش‌آفرینی هرچه بیشتر برای خانواده بزرگ بانک آینده و سایر ذی‌نفعان، به نحوی مطلوب گام برداشته و با بهره‌گیری از خرد‌جمعی و هم‌دلی و وفاق سازمانی، هم‌چنان شاهد اعتلا و درخشش نام بانک آینده در عرصه بانکی و اقتصادی کشور عزیز خود باشیم.

بهمن اسکندری

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا