امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سیل ۲۳ میلیارد ریال به مزارع میامی آسیب زد

میامی- مدیر جهاد کشاورزی میامی گفت: براساس برآورد اولیه، سیلاب روز نخست سال نو خسارت ۲۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریالی به مزارع گندم، جو، یونجه و چغندرقند در بخش فرومد وارد کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد حسینی با بیان اینکه سیلاب روز نخست سال نو خسارت ۲۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریالی به مزارع گندم، جو، یونجه و چغندرقند در بخش فرومد وارد کرد بیان کرد: این میزان خسارت با حضور میدانی کارشناسان در محل وقوع سیل برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه سیل در منطقه پل ابریشم، روستای چاه فرش در روز گذشته به وقوع پیوست، ابراز کرد: حدود ۲۰ درصد از مزارع گندم، جو، یونجه، چغندرقند و همچنین جاده‌های بین مزارع در این سیل از بین رفت.

مدیر جهاد کشاورزی میامی با بیان اینکه سیلاب به ۱۰۹ هکتار از مزارع این روستا خسارت زد، اظهار کرد: ۲ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع بر اثر سیل از بین رفت.

حسینی با بیان اینکه کشاورزانی که مزارع و محصولات خود را بیمه کرده‌اند برای دریافت خسارت به دفاتر بیمه مراجعه کنند تاکید کرد: اداره جهاد کشاورزی میامی حمایت از خسارت دیدگان را در دستور کار دارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا