بورسبورس اوراق

رشد ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ در سال ۱۴۰۳

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از رشد ۲۰ درصدی تولید صنایع بزرگ خبر داد و گفت: هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است.

همچنین بخوانید
صنعت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، سید صولت مرتضوی در مصاحبه رادیویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در حوزه رونق تولید مجموعه شرکت‌های وابسته به صندوق‌های بازنشستگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمام بخش‌های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های مختلف رشد تولید داشتیم.

مرتضوی افزود: هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است و امیدواریم در این حوزه به مقام مطلوبی دست یابیم، البته در واگذاری بخش بزرگی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت بخشی که الزاماً زیر مجموعه وزارتخانه‌ها است با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت‌ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌سال تعداد دیگری عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در حوزه تولید صنایع بزرگ، جهش ۲۰ درصدی را رقم خواهیم زد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به چند برنامه مهم برای عملیاتی شدن ایده‌ها گفت: رفع موانع تولید و حساب‌های مؤدیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است.

وی خاطر نشان کرد: صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی شده و مقرر شده تا ۵ میلیون نفر برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند.

مرتضوی اظهار امیدواری کرد: با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا در کشور رقم بخورد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا