امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

سازمان دامپزشکی تعطیل نیست/ سامانه تلفنی ۱۵۱۲ برای ثبت شکایات

مشاور رییس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: این سازمان در ایام نوروز تعطیل نیست و بر عملکرد واحدهای تولید و عرضه فراورده های خام دامی نظارت دارد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امین اسدی، مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۲۰ اسفند پارسال شروع شده است و تا عید سعید فطر سال جاری ادامه دارد.

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: همین موضوع موجب شده است تا همکاران سازمان دامپزشکی کشور و ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها در تعطیلات نوروز نه تنها تعطیل نباشند بلکه در جهت ایجاد امنیت و ایمنی غذایی و سلامت جامعه به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

اسدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته به منظور تأمین فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز جامعه، تمام کشتارگاه‌های دام و طیور سطح کشور، در ایام تعطیلات نوروز از روز دوم فروردین ۱۴۰۳ مشغول فعالیت هستند.

بر اساس اعلام سازمان دامپزشکی کشور، وی خاطرنشان کرد: هموطنان می‌توانند جهت کمک به تشدید این نظارت‌ها، هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا