انرژی

تاکید استاندار خوزستان بر تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز

استاندار خوزستان بر تسریع در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز تاکید کرد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در نشست بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز که امروز، ۱۴ فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حجم عظیم عملیاتی که برای فاضلاب اهواز طی دو سال اخیر صورت گرفت و کار حفاری، ترمیم و آسفالت در بسیاری از نقاط اهواز انجام شد مردم دیگر بروز آبگرفتگی‌ها را نمی‌پذیرند و باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آبگرفتگی‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: تمام مدیران باید برای تخصیص اعتبارات آبفا تلاش کنند چون حل مشکلات آبفا جزو یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم اهواز است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسینی محراب تاکید کرد: انتظار می‌رود با تشدید نظارت بر پروژه‌ها با پیمانکاران کم‌کار و متخلف برخورد شود و در صورت امکان پیمانکاران جدید جایگزین پیمانکاران ناکارآمد یا ناتوان شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اولویت مسئولان آبفا باید بر تکمیل پروژه‌هایی باشد که پیشرفت بالایی داشته‌اند و تا زمان تکمیل آن‌ها از شروع پروژه‌های غیرضروری خودداری کنند.

حسینی محراب اظهار کرد: لازم است گزارشات مستمری از آخرین وضعیت پروژه‌ها تهیه و در اختیار مسئولان استانی و کشوری قرار داده شود.

وی افزود: ساماندهی ساختار لازم در مناطق هشتگانه اهواز در زمان بارش‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار خوزستان گفت: مسئولان گذشته هم به سهم خود برای حل مشکلات آب و فاضلاب تلاش کردند و ما نیز باید این مسیر را با جدیت ادامه دهیم که رضایت خداوند و مردم در این مهم است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا