خودروکسب و کار

بررسی خودرو شاهین در طرح فروش اقساطی از لحاظ فنی و آپشن ها

بحث طرح‌های فروش اقساطی شاهین که به میان می‌آید، بسیاری مایل‌ هستند بدانند که آیا واقعا ارزش دارد برای خرید آن سرمایه‌گذاری کرد یا خیر. فرنام خودرو از مجموعه‌های پیشنهادی فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی است که منعطف‌ترین شرایط را برای خرید اقساطی شاهین در نظر دارد. در حال حاضر در مجموعه فرنام خودرو، این شرایط برای متقاضیان فراهم است تا بتوانند نسبت به خرید اقساطی شاهین و سایر محصولات سایپا در ایران اقدام کنند.

از آنجایی که گروه صنعتی سایپا، اتومبیل شاهین را بعد از حاشیه‌های زیاد به بازار وارد کرده، حتی بعد از ۲ سال هم این حاشیه‌ها همچنان مطرح است. برای اینکه متقاضیان بتوانند از جنبه فنی و آپشن‌ها، این خودرو را بررسی کنند، نیازمند اطلاعات کاربردی و به روز هستند. آنچه که قبل از معامله این خودرو ساخته شده در گروه صنعتی سایپا لازم است هر خریداری نسبت به آن مطلع باشد، در این مطلب آمده است.

مزیت‌های شاهین چیست؟ چرا شاهین بخریم؟

در مجموعه‌های فروش اقساطی شاهین مانند فرنام خودرو، آپشن‌های اتومبیل به طور کامل ذکر می‌شود، اما فرآیند لازم برای بررسی مزیت‌ها و حتی معایب آن‌ها به همین بررسی‌های سطحی ختم‌ نمی‌شود. توضیحات لازم برای طراحی زیبا، آپشن‌های قابل قبول، سواری نسبتا نرم و ایمنی قابل قبول در بخش زیر به تفکیک آمده است:

همچنین بخوانید

۱- طراحی زیبا و متناسب

چشم‌نواز بودن طراحی خودروی شاهین در مقایسه با ساخت ماشین‌های دهه قبل، نمره نسبتا بالایی دارد. درباره مقایسه داخل طراحی شاهین هم می‌توان نقاط مثبت آن را دید. در طراحی بیرونی، المان‌هایی مانند چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر به خوبی با یکدیگر هماهنگ شده و نمایی متعادل برای ظاهر خانوادگی این دست از خودروهای داخلی به وجود آورده‌اند. نمای بدنه شاهین، نسبتاً خوش‌تراش جلوه می‌کند و به‌واسطه حجم‌پردازی‌هایی که شده، این هدف به صورت واضح محقق شده است.

به طور کلی خودروی شاهین تولیدشده در گرو صنعتی سایپا در مقایسه با خودروهای رقیب مانند پژو پارس، دنا معمولی و سورن پلاس، طراحی چشم‌گیر و مدرن‌تری دارد.

۲- فرمان برقی، ترمزهای قوی و فضای مناسب سرنشینان عقب

بررسی خودرو شاهین به لحاظ ویژگی‌های فنی باعث می‌شود که مزیت آن در مقایسه با ۲۰۷، رانا پلاس و دنا پلاس، بیشتر به چشم بیاید.

استفاده از فرمان برقی خودرو باعث شده بسیار نرم و روان‌تر قابل کنترل باشد. اهمیت این موضوع را می‌توان در ترافیک‌های طولانی شهر دانست و لمس کرد. در رابطه با ترمزهای قوی شاهین هم باید به عملکرد مطلوب آن اشاره کرد. در حالی که در خودرویی مانند دنا، نوع ترمز از نوع کاسه‌ای بوده و ترمزهای ABS و EBD در آن‌ها به کار نرفته است.

اهمیت فضای مناسب سرنشینان عقب در تعداد کمی از خودروهای ایرانی، خیلی مورد اهمیت قرار نمی‌گیرد. این در حالی است که در شاهین، این موضوع بسیار موردتوجه گروه صنعتی سازنده آن بوده و درخواست‌های خریداران هم نشان می‌دهد که از انتخاب آن رضایت بالایی دارند.

۳- آپشن‌های قابل قبول

آپشن‌ها از جمله مواردی است که قبل از طرح فروش اقساطی شاهین مورد توجه بسیاری از مالکان فعلی است. فرمان با نیروی کمکی برقی و سانروف از مهم‌ترین آپشن‌های انتخاب شاهین در مقایسه با خودروهای ایرانی است. علاوه‌براین آپشن‌ها، مواردی دیگر مانند کی‌لس استارتر، سیستم مالتی مدیا، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی تاشو برقی و روکش چرمی صندلی‌هاست. این آپشن‌ها در کنار طراحی منحصربه‌فرد بدنه، شاهین را به یک گزینه اقتصادی و همه‌پسند تبدیل کرده است.

از آپشن‌ها به‌عنوان تجهیزات رفاهی مناسب هم یاد می‌شود. رهیاب ماهواره‌ای، فرمان مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی و چراغ همراهی تا درب منزل به همراه سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر و کامپیوتر را می‌توان در رده‌بندی تجهیزات رفاهی مناسب شاهین قرار دارد که بیشتر دارندگان هم از آن استقبال کرده‌اند.

۴- سواری نسبتا نرم

راندن با خودروی شاهین نسبت به رانندگی با خودروهای دیگر، نرم‌تر است؛ زیرا سیستم تعلیق آن عملکرد خوبی دارد و ضربات واردشده به کابین در حین راندن، انتقال نمی‌یابد. البته بسیاری از وجهه‌های خوب شاهین به مزیت‌های خانوادگی آن مربوط می‌شود. اگر در گذشته یکی از سدان‌های خانوادگی را داشتید، بررسی مزیت‌های شاهین برایتان کار آسانی خواهد بود.

۵- ایمنی قابل قبول

حتی در طرح فروش اقساطی شاهین با فرنام خودرو، ایمنی سایپا باعث ایجاد تمایز در میان سایر محصولات گروه‌های صنعتی داخلی ایرانی شده است. گروه صنعتی سایپا، تست تصادف محصولات خود را منتشر کرده و در بالاترین ضربه‌های واردشده، ایربگ‌های آن به موقع عمل می‌کنند تا راننده و همراه آن، صدمه کمتری ببینند.

۶- قیمت رقابتی

در آخرین بخش بررسی خودرو قبل از خواندن شرایط و استفاده از طرح فروش اقساطی شاهین، قیمت رقابتی آن مطرح می‌شود. در شروع سال جدید ۱۴۰۳ ممکن است این قیمت‌ها دستخوش تغییرات زیادی شده باشد. در طی سال ۱۴۰۲، قیمت شاهین به طور میانگین در حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود و البته در بازار، نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان معامله می‌شد. امسال با اینکه به نظر می‌رسد قیمتش افزایش داشته باشد، اما باز هم ارزش دارد که خریداری شود؛ چرا که قیمت دنا پلاس در مقایسه با شاهین، بیشتر است و امکانات به نسبت کمتری هم دارد.

فروش اقساطی شاهین در فرنام خودرو

حتی وقتی که امکان خرید نقدی شاهین فراهم نیست، باز هم می‌توان به داشتن آن فکر کرد و برنامه‌ای مطمئن برای سرمایه‌گذاری داشت. یکی از راه‌های مطلوب، مطالعه شرایط فروش اقساطی شاهین در مجموعه فرنام خودرو است. برای شرکت در طرح فروش اقساطی شاهین، فقط باید به سراغ مجموعه‌های سازنده رفت و از طریق آن‌ها نسبت به معامله خودرو اقدام کرد. فرنام خودرو از مجموعه‌های معتبر و شناخته‌شده در سرتاسر کشور است که شرایط منعطفی را برای خرید خودرو از درب کارخانه با پرداخت اقساط در طولانی‌مدت ایجاد کرده است.

کافی است وارد وبسایت فرنام خودرو شوید. از منوی بالا، روی گزینه «فروش اقساطی شاهین» انتخاب کنید. سپس با شماره‌ تلفنی که برای تماس معرفی‌شده، تماس بگیرید و با در نظر گرفتن تاریخ مشترکی نسبت به ثبت درخواست شاهین اقساطی اقدام کنید.

به طور کلی و براساس تجربه سایر مشتریان، با کم‌ترین پرداخت پول می‌توان صاحب خودروی شاهیت شد، اگر انتخاب، خرید محصولات سایپا با تحویل فوری و اقساط ۳۰ ماهه از مجموعه فرنام خودرو باشد.

منبع: فرنام خودرو

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا