تعاون و اشتغالکسب و کار

حقوق کارگران ۱۴۰۳ مشخص شد! جدول حقوق ۱۴۰۳

جدول حقوق ۱۴۰۳

حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ کارگران در سال ۱۴۰۳ بلاخره پس از جنجال های فراوان اعلام شد. جدول حقوق ۱۴۰۳ مطابق با آنچه که توسط اداره کار ابلاغ شده است به شرح زیر است:

جدول حقوق و دستمزد 1403

همچنین بخوانید

 

 

 

حقوق اداره کار ۱۴۰۳

طبق اطلاعیه اعلام شده توسط اداره کار، فرمول محاسبه حقوق و دستمزد برای افرادی که کمتر از یک سال سابقه کار دارند با افرادی که بیش از یک سال سابقه کار دارند متفاوت است و فرمول محاسبه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

فرمول محاسبه حقوق افراد با کمتر ار یک سال سابقه:

images_1712494040_661295d89465e.png

 

فرمول محاسبه حقوق افراد با بیش از یک سال سابقه:

images_1712494075_661295fb96db2.png

 

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد:

با بحث برانگیز شدن موضوع حقوق و دستمزد به سراغ نرم افزارهای حقوق و دستمزد مختلف رفتیم تا بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. پس از آزمون و خطا و استفاده از بسیاری از نرم افزارها، انتخاب و پیشنهاد ما به شما نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو است. فینتو یک نرم افزار حقوق و دستمزد اآنلاین است و به نصب و راه اندازی و پرداخت هزینه های گران قیمت نرم افزارهای نصبی نیاز ندارد. نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو برای سالیان متوالی نرم افزار حقوق و دستمزد شماره ۱ ایران و انتخاب بسیاری از کسب و کارها بوده است. امکانات خوب این نرم افزار علاوه بر قیمت مقرون به صرفه عبارت هستند از :

  • بدون نیاز به نصب و راه اندازی
  • دسترسی به حساب کاربری از هر کجا و با هر دستگاهی
  • امکان ثبت حقوق، مزایا و کسورات و تعریف عوامل دلخواه
  • تهیه دیسکت بیمه و مالیات و تعریف انواع وام و مساعده
  • اتصال به نرم افزار حضور و غیاب که امکان رسیدگی به تمامی امور مربوط به پرسنل را به صورت جامع و یکپارچه برای شما فراهم میکند.

نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو ۳۰ روز مهلت استفاده رایگان از تمامی امکانات نرم افزار را برای شما فراهم کرده است که پیشنهاد میکنیم با ورود به سایت فینتو و ایجاد یک حساب کاربری، بلافاصله رسیدگی به تمام امور مربوط به حقوق و دستمزد خود را با نرم افزار حقوق و دستمزد فینتو آغاز کنید.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا