بانککسب و کار

از کجا وام ۲۰۰ میلیونی بگیریم؟

 

در حالی که وام گرفتن همیشه ایده‌آل نیست، اما می‌تواند در برخی از مراحل زندگی ضروری باشد. قبل از وام گرفتن، حتما با بررسی، بهترین نرخ و شرایط را پیدا کنید. فقط پولی را که می‌توانید به راحتی بازپرداخت کنید وام بگیرید.

وام آنلاین گرفتن می‌تواند یک ابزار مالی مفید باشد، اما مهم است که از آن به طور مسئولانه بهره ببرید. از آنجایی که قبل از وام گرفتن، حتما با تحقیق باید شرایط را بسنجید، ما می‌خواهیم در ادامه این مقاله انواع وام ۲۰۰میلیون تومانی را به شما معرفی کنیم.

وام ۲۰۰میلیونی بانک تجارت

آن دسته از افرادی که وام ۲۰۰میلیون تومانی بانک تجارت را می‌خواهند و واجد شرایط دریافت هستند، باید از مدت زمان افتتاح حسابشان در کمترین حالت ۳ ماه و حداکثر ۹ ماه گذشته باشد. همچنین متقاضیان این تسهیلات، در کنار داشتن اعتبار شغلی، باید برای ضمانت، ضامن رسمی مورد نیاز را ارائه دهند. آن دسته از روستائیانی که تمایل به دریافت این تسهیلات دارند، می‌توانند برای ضمانت، یک نفر از اهالی دارای صلاحیت روستا را که مورد تایید دهیاری است، به بانک معرفی کنند.

نرخ سود تسهیلات وام بانک تجارت ۲۳درصد است. مشتری می‌تواند مدت زمان بازپرداخت این وام را انتخاب کند. با این حال، زمان پرداخت اقساط از ۳۶ماه بیشتر نمی‌تواند شود.

دریافت وام ۲۰۰میلیونی از بانک مهر

طرح وام ۲۰۰میلیونی بانک مهر ایران با سود ۴درصد ارائه می‌شود. حداکثر مدت‌ زمان بازپرداخت این وام ۶۰ماهه است و شما در هر ماه می‌توانید تقریبا مبلغی برابر با ۳میلیون و ۳۳۳هزار تومان پرداخت کنید. شما می‌توانید به شعب بانک مهر ایران مراجعه کرده و با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری، بعد از ۳ ماه درخواست وام دهید. شما به ۳ ضامن نیاز دارید و نباید چک برگشتی یا بدهی به سیستم بانکی داشته باشید.

وام ۲۰۰میلیونی کاپ کارت اعتباری بانک پاسارگاد

این وام ۲۰۰میلیونی را می‌توانید با افتتاح حساب جاری با دسته چک و سپرده‌گذاری ۳ماهه (ایجاد معدل حساب) بگیرید. برای حداقل مبلغ واریزی بانک پاسارگاد، وام ۱۰میلیون تومانی می‌دهد. سقف این مبلغ واریزی وام ۲۰۰میلیون تومان است. جهت دریافت وام کالا، نوع ضمانت یک ضامن رسمی بوده و مهلت بازپرداخت اقساط، به انتخاب خود وام‌گیرنده تعیین می‌شود که می‌تواند بازه ۱۲، ۲۴ یا ۳۶ماهه باشد.

وام ۲۰۰میلیون تومانی طرح رشد بانک ملت

برای دریافت این وام ۲۰۰ میلیونی نیاز به داشتن معدل حساب قرض‌الحسنه یا سپرده‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. از سپرده شما در این طرح تسهیلاتی بانک ملت باید ۳ تا ۶ ماه گذشته باشد. پس از آن که این مدت زمان سپری شد، می‌توانید وام را تا ۴ برابر مبلغ سپرده‌گذاری‌تان، به عبارتی تا سقف ۲۰۰میلیون تومان بگیرید.

برای برخورداری از تسهیلات طرح رشد باید یک ضامن رسمی داشته باشید. سود این وام به معدل حساب شما وابسته بوده و ۱ تا ۲۳درصد متغیر است. البته از جمله مزیت‌هایی که طرح رشد بانک ملت دارد، امکان انتقال معدل امتیاز حساب به دیگران است.

وام ۲۰۰میلیون تومانی طرح نگین میثاق ۲ بانک سپه

این وام ۲۰۰میلیون تومانی را به مدت حداقل ۴ ماه، با ایجاد معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ بانک سپه می‌‌توانید دریافت کنید. سودی که برای این طرح در نظر گرفته شده‌ ۴ تا ۲۳درصد است که بازپرداخت ۶۰ماهه دارد. بانک سپه برای ضمانت این وام ۳ ضامن رسمی می‌خواهد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سامانه فرابانک ملت

سقف وام سامانه‌ فرابانک ۲۰۰میلیون تومان است که سود ۱۸درصدی دارد و بازپرداخت آن ۳۶ تا ۶۰ماهه است. برای دریافت تعدادی از طرح‌های تسهیلاتی فرابانک ملت به سپرده‌گذاری و ایجاد معدل حساب نیاز دارید. انواع وام‌ها در تسهیلات مختلف این سامانه‌ ضمانت‌های متفاوتی دارد. برای نمونه از جمله انواع ضمانت در نظر گرفته شده برای این طرح‌های فرابانک ملت جواز کسب، ضامن رسمی، مسدودی سپرده یا رتبه اعتباری بالا است.

همانطور که در بالا ذکر شد، نیازی به حضور وام‌گیرنده در شعب نیست که از جمله مزایای این طرح محسوب می‌شود. شرایط شخص وام‌گیرنده این است که از مشتریان بانک ملت باشد، چک برگشتی نداشته باشد و به بانک بدهکار نباشد.

وام ۲۰۰میلیونی از دیجی‌شهر

دیجی‌شهر از پلتفرم‌های آنلاین و معتبر ارائه‌دهنده وام است. این سامانه بالاترین سقف وام در بین رقبا را دارد. سقف خرید قسطی ۲۰۰میلیونی این سامانه به مردم کمک می‌کند تا توان خریدشان را بالا برند.وام کالای این پلتفرم بازپرداخت ۶۰ ماهه دارد که بدون شک برای آن دسته از افرادی که توانایی کم‌تری در پرداخت اقساط دارند مناسب است

مدارک لازم برای دریافت وام خرید کالا ۲۰۰میلیونی دیجی‌شهر شامل تصویر مجوز فعالیت (برای صاحبان مشاغل آزاد)، چک متقاضی و ضامن (در صورت نیاز)، تصاویر مدارک محل اقامت، گواهی اشتغال به کار، تصویر کارت پایان خدمت (برای آقایان) و تصویر شناسنامه و کارت ملی است. همچنین دیجی‌شهر امکان دریافت وام بدون ضامن را فراهم کرده است.

جمع‌بندی

قبل از گرفتن وام، حتما اهداف خود را برای پول مشخص کنید. وام را برای چه چیزی استفاده می‌کنید؟ چگونه این امر زندگی شما را بهبود می‌بخشد؟

وام ۲۰۰میلیونی می‌تواند به شما در پرداخت هزینه‌های بزرگ مانند خرید خانه، خرید خودرو، شروع یک کسب‌وکار یا پرداخت برای تحصیلات تکمیلی کمک کند. با این حال شما باید شرایط و بودجه آینده را جهت بازپرداخت در نظر بگیرید تا بتوانید بیشترین بهره را از وام ببرید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا