امور زیربناییراه و ساختمان

تامین سیمان بازسازی مناطق زلزله زده تا ۱۰۰ هزار تن

در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاهها و نهادها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور هیاتی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی اتخاذ کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاهها و نهادها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور هیاتی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق  تصمیماتی اتخاذ کرد.

بنابراین گزارش  سعیدی کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزاری کشور و بهداشت اعلام کرد، بنیاد مستضعفان سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا ۱۰۰ هزار تن تامین می نماید و برای تامین آب آشامیدنی این مناطق  هزار بطری ۱/۵ لیتری آب نیز به غرب کشور ارسال خواهد نمود.

گفتنی است پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیات امنای بنیاد، با اهدای ۱۲۰۰۰  تن سیمان به مناطق  زلزله زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق و تسکین آلام مردم زلزله زده مشارکت نموده بود.

منبع:ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا