بورسبورس اوراق

فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس

سازمان بورس و اوراق بهادار در نظر دارد نسبت به انتخاب تامین‌کننده مناسب از طریق مناقصه عمومی اقدام کند.

مناقصه

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، مناقصه سازمان بورس و اوراق بهادار، با موضوع «بازدید فنی، سرویس و نگهداری، تعمیرات، راهبری و پشتیبانی کلیه تاسیسات مکانیکال، الکتریکال، ابنیه، منصوبات و تجهیزات ساختمان مطهری» برگزار می‌شود.

در متن آگهی این مناقصه آمده است؛ تامین‌کنندگان دارای توانمندی در این زمینه می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ همه روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ به جز روزهای پنجشنه و جمعه با در دست داشتن معرفی‌نامه برای دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی؛ تهران، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان قائم مقام فراهانی، ساختمان سازمان بورس و اوراق بهادار مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ مهلت دریافت پیشنهادها پایان روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ و زمان بازگشایی پاکات‌های الف و ب روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ است.

همچنین، داشتن حداقل صلاحیت در پایه (۳) رشته تاسیسات و تجهیزات از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی از اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تعمیر و نگهداری ساختمان، امور بهره‌برداری تاسیسات، ماشین‌آلات و خدمات عمومی با تاریخ معتبر الزامی است.

افزون بر این، میزان تضمین شرکت در مناقصه معادل سه میلیارد ریال (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر و یا واریز نقدی به حساب سازمان بورس و اوراق بهادار است.

گفتنی است؛ به پیشنهادهای ناقص و فاقد تضمین شرکت در مناقصه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

فراخوان مناقصه عمومی سازمان بورس

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا