ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

برقراری خدمات آفلاین پست در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل شرکت ملی پست استان کرمانشاه با بیان اینکه خدمات آفلاین شرکت ملی پست در مناطق زلزله زده برقرار است از امکان انتقال کمک های مردمی از طریق پست به مناطق زلزله زده خبر داد.

حمیدرضا فتاح – مدیرکل شرکت ملی پست استان کرمانشاه – در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب این در این استان بیشترین آسیب را از زلزله اخیر (۲۱ آبان ۱۳۹۶) دیده است گفت: ساختمان شرکت ملی پست در این شهرستان دچار آسیب دیدگی‌هایی شده و خدمات‌رسانی عادی این اداره را مختل کرده است که پیش بینی می شود تا فردا خدمات رسانی این مرکز به حالت عادی خود برگردد.

وی با بیان اینکه به دلیل پاره‌ای مسائل مربوط به قطعی مقطعی برق و اینترنت در این شهرستان برخی خدمان آنلاین شرکت پست مختل شده است اضافه کرد: با این حال اما خدمات آفلاین شرکت ملی پست در این شهرستان قابل ارائه است.

همچنین بخوانید

مدیرکل شرکت ملی پست استان کرمانشاه به آماده‌سازی مقدمات برای خدمات‌رسانی ویژه شرکت ملی پست برای آسیب دیدگان زلزله گفت: می خواهیم با تشکیل کمیته‌ای ویژه در شرکت ملی پست امکان انتقال کمک‌های مردمی از سراسر کشور به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را همانند زلزله های قبلی، فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا