بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده به مناسبت دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز معلم  را خدمت تمامی اساتید و همکاران عزیز بانک علی‌الخصوص مشتریان گرانقدر این بانک تبریک گفت.
در متن پیام آمده است:

اطلبوا العلم من ا لمهد إلى اللحد

همکاران گرامی بانک آینده؛
بی‌شک پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با منش اعتدال و خردورزی پرچمدار علم و فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند.
آثار شخصیت‌های علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرن‌ها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران است. بدون تردید، برآمدن و درخشش یک چهره علمی حاصل ساختار منسجم آموزشی و سلسله‌ای توانا از تعلیم‌دهندگان است. عالمان و متفکران فروتنی که اغلب نام‌شان در اوراق تاریخ از نگاه‌ها پنهان می‌ماند، اما همّت این تلاشگران گمنامِ عرصه دانایی است که گنجینه‌ای از معارف و شخصیت‌های علمی را برای ملت‌ها می‌سازد و از وجود پربرکت آنها، زمینه‌ساز آفرینش تمدن و فرهنگ می‌شود.
دوازدهم اردیبهشت‌ماه، روز معلم را خدمت تمامی اساتید و همکاران عزیز بانک آینده تبریک عرض نموده و با گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری، توفیق تمام همکاران عزیز بانک آینده را در راه کسب علم و معرفت از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
                                                                                                                                                  بهمن اسکندری

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا