صنعتصنعت، معدن، تجارت

تاکید بر پیگیری مباحث جدید علمی و آموزشی در سازمان مدیریت صنعتی

معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو در مراسم بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از استادان سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد : با تغییر در فضای آموزشی ، سازمان مدیریت صنعتی نیز می بایست مباحث جدید در حوزه آموزش را دنبال کند .

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، مراسم بزرگداشت مقام معلم همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم با حضور معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل ایدرو ، مدیرعامل ، معاونان ، استادان و اعضای هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد .

رئیس هیئت عامل ایدرو در این مراسم با اشاره به سابقه و نقش منحصر به فرد سازمان مدیریت صنعتی در امر آموزش و تربیت مدیران در کشور گفت : ویژگی دوره های آموزشی سازمان مدیریت صنعتی مهارت پایه بودن آنها است که این موضوع فراگیران را در حوزه های مختلف آموزشی توانمند می سازد.

بابک احمدی با اشاره به ظرفیت های خوب سازمان مدیریت صنعتی و همچنین تغییرات فضای دانش در دنیا و طرح موضوعات جدید تصریح کرد : این سازمان بایست خود را با تغییرات روز در حوزه آموزش و پژوهش منطبق کند تا بتواند مباحث جدیدی را در مقوله های آموزش ، تحقیق و مشاوره در اختیار علاقمندان قرار دهد .

وی ابزار امیدواری کرد: این همراستای با تغییرات روز در حوزه آموزش ، بتواند نتایج ملموس و کاربردی تری را در پی داشته باشد .

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره اساتید فقید این مجموعه خاطرنشان کرد : قوام و برند سازمان مدیریت صنعتی به حضور استادان و اعضای هیات علمی آن وابسته است.

مسعود لطفی افزود : سازمان مدیریت صنعتی نیاز به تعریف مجدد دارد تا بتوان آینده درخشانی را همچون گذشته برای آن متصور بود .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا