بانکبانک و بیمه

دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک

همزمان با ۱۲ اردیبهشت؛ روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت روز معلم، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این دیدار ابتدا حسین ملک معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضعیت معیشت و امور رفاهی کارکنان شرکتی ارائه کرد.
در ادامه این دیدار ، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که در آن تنی چند از نیروهای شرکتی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در پست بانک ایران برای ارتقاء سطح معیشت و رفاهیات این قشر،  به نمایندگی از دیگران نسبت به بیان دغدغه‌ها ، انتظارات و نقطه نظرات خود در زمینه بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی خود پرداختند.
در این دیدار دکتر شیری در فضایی صمیمی در سخنانی ضمن تبریک و گرامیداشت روز  معلم و روز جهانی کار و کارگر گفت: با توجه به اهمیت نیروی انسانی در تولید و خدمات، ما امسال شعار بانک را «سرمایه انسانی – محور تحول» قرار دادیم و همواره دغدغه هیات مدیره و مدیران، توجه به تامین و بهبود معیشت و امور رفاهی کارکنان شرکتی طرف همکاری با بانک بوده است.
دکتر شیری بر نقش کارکنان شرکتی در پیشبرد عملکرد و دستیابی به اهداف بانک تاکید کرد و از آنان خواست مانند گذشته در کنار سایر کارکنان به پیشرفت و بالندگی پست بانک ایران کمک کنند.
 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا