انرژی

بخش عمده مناطق زلزله‌زده برق‌دار شده است / رفع مشکل آب به فردا موکول شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده نهایتا تا فردا مشکل آب منطقه سرپل ذهاب برطرف خواهد شد.

میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه رعایت مساله کیفی در آب برای ما اولویت بسیار زیادی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مناطق زلزله‌زده آب‌دار شده‌اند و تنها در دو منطقه سرپل ذهاب و گیلانغرب با مشکل نبود آب شرب مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در منطقه گیلانغرب ۲۳ تانکر آب‌رسانی مستقر شده تا بتوانیم نیاز فعلی مشترکان زلزله‌زده را برطرف کنیم.

همچنین بخوانید

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بیان اینکه در مجموع ۶۷ دستگاه تانکر در مناطق زلزله‌زده آماده کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان است، اظهار کرد: تاکنون ۴۵۰ هزار آب معدنی و بسته‌بندی بین مردم توزیع شده است.

جعفرزاده درخصوص منطقه قصرشیرین و هرسین نیز گفت: مشکل آب منطقه قصرشیرین به طور کامل برطرف شده، در هرسین نیز علی‌رغم وجود کدورت آب مشکل تامین آب را به طور کامل برطرف کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به آخرین وضعیت روشنایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه نیز تاکید کرد: در حال حاضر مراکز حیاتی و حساس سرپل ذهاب به طور کامل برق‌دار شده است. همچنین مشکل برق معابر نیز به طور کامل برطرف شده است.

وی افزود: در مناطق روستایی با مشکل تامین برق روبه‌رو هستیم که البته در این مناطق نیز ۸۰ درصد معابر عمومی از برق برخوردار هستند اما تلاش ما این است که به زودی مشکل آب و برق مناطق زلزله‌زده را به طور کامل برطرف کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا