خودروکسب و کار

بهترین خودروهای خانوادگی در سال ۱۴۰۳

یکی از دغدغه‌های پرتکرار مردم در هنگام خرید خودرو، مناسب بودن آن برای خانواده است. یک خودروی خانواده خوب و استاندارد، علاوه بر زیبایی باید دارای امنیت لازم و فضای داخلی مناسب و صندوقی جادار باشد.

پیش از آغاز بررسی لازم به ذکر است که با خرید هر کدام از این خودروها، شما یک سال بیمه شخص ثالث از طرف کارخانه سازنده خواهید داشت. اما اگر قصد خرید، مقایسه یا استعلام بیمه شخص ثالث برای خودروی خود را دارید، می توانید به راحتی بیمه نامه خود را تعویض کنید.

در ادامه مطلب به معرفی ۵ خودروی برتر خانوادگی ایرانی پرداخته‌ایم که درصد رضایت بالایی را از سوی خانواده‌ها داشته‌اند و به یکی از پرتکرارترین انتخاب‌های این روزها از سوی خانواده‌ها تبدیل شده‌اند.

همچنین بخوانید
  1. پژو پارس

بی‌شک یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایرانی که طرفدارانی از تمام سنین دارد، پژو پارس است. این خودرو توانسته با ظاهری ساده ولی زیبا و جادار، محبوبیت خود را در میان خانواده‌ها حفظ کند و به عنوان یکی از بهترین و راحت‌ترین خودروهای مسافرتی ایران شناخته شود. سواری راحت و سادگی و فراوانی قطعات داخلی این خودرو نیز از دلایل محبوبیت آن شده است.

  1. تندر ۹۰ (ال ۹۰)

یکی دیگر از خودروهای باکیفیت ایرانی که بسیار جادار است، ال ۹۰ است. این خودرو توانسته با نوع طراحی که دارد رضایت افراد قد بلند را جلب کند. کیفیت ساخت این خودرو بسیار بالا است و مصرف سوخت پایینی که دارد، که آن را به یک ماشین پرطرفدار برای سفرهای جاده‌ای تبدیل کرده است.

  1. تارا

تارا به عنوان یک خودروی جدید با طراحی متفاوت به یکی از خودروهای محبوب خانواده تبدیل شده است. این خودرو با ظاهر زیبایش توانسته جایگاه خوبی را از آن خود کند. طراحی فضای داخلی تارا، یکی از برترین طراحی‌های داخلی محسوب می‌شود که بیشترین فضای داخلی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. فضای صندوق تارا، باعث شده تا صاحبان آن بدون دغدغه به سفر بروند.

  1. سورن پلاس

سورن پلاس نیز یکی از بهترین خودروهای خانوادگی در سال ۱۴۰۳ است که علاوه بر ظاهری جذاب، صندلی‌های راحت و صندق بار بزرگی نیز دارد. قطعات و سیستم فنی باکیفیت این خودرو باعث شده تا صاحبان آن سفری به دور از دغدغه و خطر را تجربه کنند. راحتی تمام افراد داخل خودرو یکی از ویژگی‌های پر رنگ این ماشین است.

  1. شاهین

شاهین به دلیل فضای کوچک‌تر صندق در انتهای این لیست قرار گرفته است. اما فضای داخلی و طراحی و شباهت سواری این خودرو به تویوتا باعث شده تا یکی از انتخاب‌های خانواده ایرانی باشد. ظاهر به روزتر این خودرو با ابعاد کوچکی که دارد، آن را به یک خودروی قابل استفاده برای تمام اعضای خانواده تبدیل کرده است. اگر می‌خواهید انتخابی از شرکت سایپا داشته باشید، بی‌شک شاهین بهترین انتخاب خواهد بود.

جمع‌بندی

خودروهای نام برده نیز از طیف قیمتی مختلفی برخوردارند که مناسب‌ترین خودرو از نظر اقتصادی و محبوب‌ترین آن‌ها، پژو پارس است. در این مطلب صرفا خودروهایی که ساخت کشور عزیزمان هستند را معرفی کرده‌ایم و از بررسی و معرفی خودرهای مونتاژ شده صرف نظر کرده‌ایم. اما اگر نیاز به دریافت اطلاعات پیرامون بیمه بدنه مناسب برای این خودروها دارید، می توانید مقاله بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا