بانکبانک و بیمه

بانک کارآفرین تسهیلات ۳ میلیارد ریالی خرید کالا می‌دهد

مدیر بانکداری شرکتی بانک کارآفرین از اعطای وام ۳ میلیارد ریالی خرید کالا در قالب طرح “همیاران سبز” خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، عباس خرازی مدیر بانکداری شرکتی بانک کارآفرین با اشاره به اجرای این طرح در بانک کارآفرین در راستای تحقق اهداف عالیه بانک برای اعطای تسهیلات خرد و حمایت از تولید داخلی، گفت: بانک کارآفرین تسهیلات “همیاران سبز” را برای تامین نیاز اشخاص حقیقی جهت خرید کالا و خدمات ضروری مورد نیاز و کمک به تولید کنندگان داخلی جهت تسهیل و تسریع در فروش محصولات و خدمات آنها، رونمایی کرد.
بنا به گفته وی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله شرکت‌های تولیدی وخدماتی که دارای چرخه توزیع متمرکز (نمایندگی) و فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات هستند و افراد حقیقی یا کارکنان معرفی‌شده از سوی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌ها جهت خرید کالا، می‌توانند از مزایای این طرح تسهیلاتی بهره‌مند شوند.
خرازی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح متقاضیان استفاده از طرح تسهیلاتی “همیاران سبز” باید به نمایندگی‌ها، فروشگاه‌ها و سایت شرکت طرف تفاهم‌نامه با بانک کارآفرین مراجعه و درخواست خرید کالا و محصولات مورد نیاز خود را ارائه کنند.
وی ادامه داد: متقاضی استفاده از این تسهیلات با در اختیار داشتن فاکتور یا پیش‌فاکتور دریافتی از شرکتهای طرف قرارداد بانک در این طرح، به همراه سایر مدارک مورد نیاز به شعب مراجعه کرده، اقدامات لازم برای دریافت تسهیلات را انجام می‌دهند.
مدیر بانکداری شرکتی همچنین در خصوص جزییات بیشتر این طرح تاکید کرد: سقف اعطای تسهیلات همیاران سبز ۳ میلیارد ریال و سود آن طبق نرخ مصوب شورای پول و اعتبار ۲۳ درصد بوده و بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۳۶ ماه و در اقساط مساوی، متوالی و ماهانه است که البته مدت‌زمان آن برای هر متقاضی، براساس توان بازپرداخت توسط بانک تعیین می‌شود.
خرازی تاکید کرد: برای تسریع در روند اعطای تسهیلات در قالب این طرح شعب بعد از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی، نسبت به پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن به متقاضی اقدام خواهند کرد.
همچنین مرکز ارتباط کارآفرین با شماره ۲۳۳۵۰ آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح تسهیلاتی “همیاران سبز” اینجا کلیک کنید.

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا