بانکبانک و بیمه

سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی؛ در سفر استانی عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور شعب و مدیر امور اموال تملیکی بانک ایران زمین به استان هرمزگان، محمود حسن شاهی به عنوان مدیر شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و خسرو جمشیدی به عنوان معاون مالی و اداری منطقه معرفی شدند

عبداللهی در دیدار با همکاران استان ضمن توضیحاتی در خصوص شرایط حال حاضر بانک، گفت: ما در حال حاضر شاهد رشد و تعالی بانک ایران زمین هستیم و آینده ای روشن در انتظار بانک است.

وی خاطر نشان کرد: همه باید در قبال سازمان خود تعصب داشته باشند و هیچ کس نباید در مقابل تخریب های ناجوانمردانه و یا انتشار اطلاعات نادرست و غیرواقعی، بی تفاوت باشد. بلکه باید علاوه بر تولید و انتشار محتوای صحیح، نسبت به اطلاعات غلط منتشر شده نیز واکنش نشان دهد.

عبداللهی با تاکید بر اهمیت جذب منابع، به تشریح خدمات کارمزدی همچون گشایش اعتبار اسنادی و صدور ضمانت نامه ها پرداخت و افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک استان هرمزگان، انتظار مدیران در این بخش بیش از سایر مناطق است.

وی نیروی انسانی توانمند را مهمترین دارایی بانک دانست و بیان کرد: ساختار، برنامه و نیروی انسانی به عنوان سه رکن اصلی سازمان و پیشران مهم برای رشد و توسعه مطرح هستند و در این بین مهمترین رکن نیروی انسانی است که دو رکن دیگر نیز توسط همین سرمایه های بانک ساماندهی می شوند.

عبداللهی با تاکید بر انجام کارتیمی و افزایش همدلی بین کارکنان گفت: کلیه همکاران همچون اعضای یک خانواده هستند و می بایست جهت نیل به اهداف عالی بانک دست در دست یکدیگر داده و تمام پتانسیل خود را بکار گیرند.

وی همچنین با تشریح بانکداری دیجیتال به عنوان یکی از نقاط قوت بانک ایران زمین بیان کرد: ما به عنوان یک سازمان پیشرو در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، باید نیازهای جامعه را شناسایی کرده و برای آنها برنامه ریزی کنیم.

در ادامه جلسه علیزاده ضمن تاکید مجدد بر جلوگیری از اتلاف منابع و اهمیت موضوع جذب منابع گفت: برای دستیابی به فرمول‌ها و روش‌های کارآمد، مدیران ستادی باید پیوسته با همکاران شعب که فرماندهان گردان‌های بانک و نقطه تماس بانک با مشتری به شمار می‌روند، در تماس باشند. برای بهبود روند مشتری مداری، ابتدا باید جایگاه خود را مورد واکاوی قرار داده و سپس هنگامی که نسبت به جایگاه خود آگاهی کامل پیدا کردیم، می‌توانیم روند خدمت‌رسانی را بهبود دهیم.

مدیر امور شعب همچنین از طرح جامع بازاریابی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: هم اکنون این طرح به کلیه مناطق ارسال شده است که هدف اصلی آن علاوه بر جذب منابع و افزایش سهم بازار ایجاد پویایی کارکنان در تمام سطوح و هدفمند کردن بازاریابی است.

در پایان حسن شاهی ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک در استان هرمزگان گفت: در راستای سخنان ارزشمند مدیران، تیم مدیریتی این منطقه جهت تحقق کلیه اهداف سازمان برنامه جامع عملیاتی ۱۴۰۳ را در کلیه زمینه ها طراحی و به کلیه کارکنان منطقه ابلاغ کرده است.

مدیر منطقه با اشاره به بازاریابی های اخیر شعب بیان کرد: منطقه فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در ماه های اخیر تغییراتی را در روند بازاریابی خود ایجاد کرده است که نتیجه آن بکارگیری کلیه پرسنل شعب، افزایش روحیه و پویایی و همدلی همکاران است.

وی نیروی انسانی منطقه را افرادی قدرتمند و توانا دانست و خاطر نشان کرد: با وجود چنین همکارانی رشد و تعالی بانک امری قطعی است.

مدیران عالی بانک در این سفر از شعب بندرعباس، قشم و مهمانسراهای استان بازدید کردند و ضمن شناسایی اموال مازاد بانک، تعیین تکلیف آن را مدیر امور اموال تملیکی واگذار کردند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا