اقتصاد کلان

ادامه آرامش در بازار ارز/ احتمال کاهش نرخ درپی افت تقاضا

طبق مشاهدات میدانی ایسنا از بازار غیر رسمی ارز، نرخ ارز که در هفته گذشته روند کاهشی را دنبال کرد در وضعیت کم نوسان قرار دارد.

به گزارش آرمان اقتصادی، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز نسبت به روز گذشته با نوسان کاهشی نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم این گزارش در بازه زمانی ساعت ۱۴، دلار با قیمت ۶۰ هزار تومان فروخته و با نرخ ۵۹ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو در این بازار با مبلغ ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش رسید و با مبلغ ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شد.

همچنین بخوانید

با توجه به تغییرات و نوسان قیمت دلار و حرکت آن به سمت کانال ۵۹ هزار تومان و بازگشت به نرخ ۶۰ هزار تومان، در حال مقاومت در کانال ۶۰ هزار تومان است.

با این حال، طبق مشاهدات میدانی امروز از بازار غیر رسمی ارز، این بازار در وضعیت کم تقاضا قرار دارد و با توجه به نبود متقاضی به گفته فروشندگان غیر رسمی ارز (دلالان) احتمال ریزش نرخ آن در روزهای آینده و ورود به کانال ۵۹ هزار تومان، بالاست.

گفتنی است؛ امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار ۸۷۹ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۳۳۴ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۲۲۰ تومان به فروش رسید. همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۹۰۴ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۱۳۰ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۱۰ تومان عرضه شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا