بانکبانک و بیمه

اقدامات بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری انکار ناپذیر است

مدیرعامل بانک شهر گفت: اقدامات بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، توسعه و آبادانی شهرها انکار ناپذیر است.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در دیدار با شهردار کلانشهر اصفهان و امضای تفاهمنامه همکاری مشترک، تاکید کرد: بانک شهر در راستای تحقق شعار سال به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” برنامه ریزی منسجمی داشته و از تمام ظرفیت ها در این خصوص استفاده خواهد کرد.
دکتر احمدی افزود: ارتقای خدمات رسانی به مشتریان بانک شهر به ویژه افزایش همکاری با شهرداری ها وفعالان اقتصادی از مهمترین اولویت های بانک شهر در سال جاری به شمار می رود.
وی تصریح کرد: خدمت رسانی بهتر به شهروندان و مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر جزو رسالت های این بانک در استان های مختلف بوده که در برنامه های سال ۱۴۰۳پیش بینی شده است.
مدیرعامل بانک شهر یادآور شد: در این راستا از شهرداری ها و فعالان اقتصادی کشور و استان اصفهان درخواست می شود تا به منظور همکاری بیشتر با بانک شهر و بهره مندی از خدمات گسترده و نوین این بانک برنامه ریزی کنند.
دکتر احمدی با تاکید بر اینکه بانک شهر از طرح های عمرانی توسعه ای در حوزه مدیریت شهری حمایت و در برخی از این طرح ها با شهرداری ها مشارکت می کند، خاطرنشان کرد: البته برای خروجی مطلوب، بایستی شهرداری ها و فعالان اقتصادی نسبت به افزایش همکاری خود با این بانک اقدام کنند.
وی در پایان افزود: بانک شهر منابع تسهیلاتی مورد نیاز طرح های توسعه ای بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری را برای شهرداری ها و فعالان اقتصادی تامین خواهد کرد.
در ادامه این دیدار علی قاسم زاده شهردار اصفهان نیز با قدردانی از حضور مدیران ارشد بانک شهر در این شهرداری گفت: ارتباط سازنده بانک شهر با شهرداری اصفهان از بدو تاسیس این بانک بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم این روند با توسعه همکاری های فی ما بین بیشتر از گذشته باشد.
قاسم زاده با اشاره به نقش بانک شهر در تسهیل امور شهرداری های سراسر کشور تصریح کرد: شهرداری اصفهان جهت تسریع در روند اجرای پروژه های شهری نیاز به بهره گیری از ظرفیت های ارزی و ریالی این بانک دارد و انتظار داریم مدیران این بانک ما را بیش از پیش یاری کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا