انرژی

مشکل کمبود آب۲۰ روستای بهبهان رفع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، از اجرای ۴ پروژه آبرسانی کوتاه مدت برای حل مشکلات آب ۲۰ روستای شهرستان بهبهان خبر داد.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برنامه‌ریزی و تلاش جدی برای رفع مشکل آب شهرها و روستاها اظهار کرد: با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب در قالب ۴ پروژه، کمبود آب در ۲۰ روستا و سطح شهر بهبهان برطرف می‌شود.

همچنین بخوانید

وی احداث خط انتقال و شبکه توزیع دهستان دودانگه با توسعه ۲۱ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع را یکی از پروژه‌های کوتاه مدت شرکت آب و فاضلاب در بهبهان عنوان کرد و افزود: با اجرای این عملیات کمبود آب ۱۴ روستای دهستان دودانگه برطرف می‌شود.

علیدادی با اشاره به اینکه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این عملیات هزینه شده است، گفت: این عملیات ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تکمیل احداث خط انتقال از تصفیه‌خانه بزرگ به سمت مخازن ذوالفقاری را دیگر پروژه کوتاه مدت فعال در بهبهان عنوان کرد و افزود: این پروژه با ۱۴ کیلومتر خط انتقال واعتبار ۵ میلیارد تومان و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احداث خط انتقال از روستاهای گنجیگان به روستاهای شله‌زار ۱ و ۲ بیان کرد: این عملیات که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، با هدف رفع کمبود آب در ۳ روستا با جمعیت ۲۵۰۰ نفر در حال اجرا است.

علیدادی آبرسانی به روستاهای اسلام‌آباد، شهرک وحدت و اسدآباد را از دیگر پروژه‌های کوتاه‌مدت آبرسانی شرکت آبفای خوزستان برای رفع تنش آبی در روستاهای بهبهان عنوان کرد و گفت: طول شبکه این پروژه ۳۰ کیلومتر و اعتبار آن ۸۰ میلیارد تومان است که در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا