بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک آینده، دکتر اسکندری، مدیرعامل بانک آینده؛ ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، را با ارسال پیامی به تمامی همکاران و فعالان این حوزه تبریک گفتند.
در متن پیام آمده است:
 

به نام خدا

هفدهم‌ماه می میلادی برابر با بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه “روزجهانی ارتباطات و روابط‌عمومی” است. این روز صرفاً یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی است از تعهد، تخصص، علم و هنر. کار روابط عمومی کار دل است  و تا عشق به کار نباشد نمیتوان در این حوزه وارد شد.
روابط عمومی یک شغل نیست بلکه یک ویژگی اخلاقی و انسانی است و بی‌جهت نیست که مرحوم دکتر نطقی بنیانگذار علم روابط عمومی در ایران می فرمایند: روابط عمومی یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است، چرا که تمامی فعالان در این حوزه با عشق، شور و نشاط، بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ایده‌های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق در حوزه‌ی اداری گام برمی‌دارند و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد.
فرارسیدن این روز را صمیمانه به تمامی دست اندرکارانِ سختکوشِ حوزه‌ی روابط عمومی و ارتباطات و تمامی همکاران گرامی بانک آینده تبریک و تهنیت گفته و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت‌آفرین آرزوی توفیق روزافزون دارم.

بهمن اسکندری

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا